تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رازهای خوش صحبتی

رازهای خوش صحبتی

ادا در نیاورید

پیچیده حرف نزنید و مطالب را نپیچانید. اگر می خواهید حرفتان به دل مخاطب بنشیند و رویش اثر بگذارید،باید از ساده ترین کلمات کمک بگیرید و جملات قلنبه سلنبه را کنار بگذارید. یادتان نرود با که طرف هستید و مراقب درکی که او از جملاتتان دارد باشید. وگرنه در نظرش به یک گوینده پر فیس و افاده تبدیل می شوید و او را از ادامه گفتگو منصرف می کنید.

سخنوری به سبک مردان موثر

سخنوری به سبک مردان موثر

از آن دسته آدم هایی هستید که هیچ کس به لطیفه هایتان گوش نمی کند یا از آنهایی که وقتی می خواهند یک خاطره ساده را هم تعریف کنند، همه ساکت می شوند و پای حرف شان می نشینند. متخصصانی که فوت و فن مذاکره و گفتگوی تاثیرگذار را آموزش می دهند، می گویند شما هم با به کار بستن چند نکته ساده می توانید با کلمات جادو کنید و همه توجه ها را به سمت خود جلب کنید.

چگونه انگلیسی صحبت کنیم؟

چگونه انگلیسی صحبت کنیم؟

صحبت کردن اغلب سخت‌ترین مهارت برای یادگیری در مهارت‌های چهارگانه‌ی زبان است. گوش دادن و فمهیدن یا حتی خواندن و نوشتن نیز دشواری‌های خاص خود را دارند، اما صحبت با یک فرد انگلیسی‌زبان و نفهمیدن منظور وی و از کار افتادن ذهن قطعا تجربه‌ای بسیار تلخ و متفاوت است. اما با ترفندهای صحیح در کنار تلاش مداوم، می‌توانید به سادگی شاخ این غول را بشکنید و بهتر از قبل انگلیسی صحبت کنید. این نوشته را بخوانید تا ببینید چگونه باید انگلیسی صحبت کنیم.

فن بیان در سخنرانی

فن بیان در سخنرانی

فن بیان در سخنرانی به معنا و مفهوم مجموعه ای از مهارت های کلامی و قواعد و تکنیک هایی است که در هنگام صحبت کردن از آنها استفاده می کنیم تا بتوانیم بیان عالی و گیرایی داشته باشیم که مخاطب خود را جذب کنیم.

ابعاد و معیارهای ارتباط مؤثر

ابعاد و معیارهای ارتباط مؤثر

ارتباط مؤثر از چند بخش تشکیل شده است که با توجه به این معیارها و تقویت آن ها می توان در جهت برقراری ارتباط مؤثر با دیگران گام برداشت...

 

نکات روانشناختی در ارتباط مؤثر

نکات روانشناختی در ارتباط مؤثر

نکات و راهکارهای روانشناختی در ارتباط مؤثر با دیگران وجود دارند؛

که می توان با استفاده از این نکات مهارت رابطه مؤثر با دیگران را در خود تقویت کرد...

مهارت ارتباط مؤثر

مهارت ارتباط مؤثر

یکی از ضروریات زندگی اجتماعی برقراری ارتباط است. ارتباط عبارت است از فرایند ارسال و دریافت پیام. همه ما برای ارتباط برقرار کردن حرف می زنیم و گوش می کنیم. کسب این مهارت به ما می آموزد برای درک موقعیت دیگران چگونه به سخنان آنان گوش دهیم و...

چرا درس گرفتن از اشتباهات انقدر سخت است؟

چرا درس گرفتن از اشتباهات انقدر سخت است؟

همه ما می دانیم که درس گرفتن از اشتباهات، امری بسیار مهم است. اما در عمل، نمی توانیم به چنین گفته ای پایبند بمانیم. ذهنمان، در هر قدم به جنگ با ما می آید و می خواهد آن اشتباه را دوباره تکرار کنیم؛ اما با رویکرد و روشی صحیح، می توان به نرمی این رویه را تغییر داد.

آیا از اصول مذاکره مطلع هستید؟

آیا از اصول مذاکره مطلع هستید؟

می خواهید برنده از گفت و گو بیرون بیایید؟ خب این کار هم مثل هر کار دیگری اصول خاص خودش را دارد . انسان‌ها با هم مذاکره می‌کنند تا برای رسیدن به منافع‌شان با دیگران به توافق برسند. حالا که همه چیز را در دنیای مدرن حرف زدن و گفت‌وگو تعیین می‌کند، تمرکز بر این موضوع بیشتر شده.

چگونه بین همسر و شغل مان توازن ایجاد کنیم؟

چگونه بین همسر و شغل مان توازن ایجاد کنیم؟

رازهای ایجاد تعادل بین زندگی زناشویی و زندگی شغلی برقراری یک تعادل پایدار بین وظایف سخت کاری و زندگی شخصی برای بسیاری از افراد تبدیل به یک رویای دستنیافتنی شده است؛ اما افرادی هم وجود دارند که توانسته اند این مشکل را مدیریت کنند. 

ضرورت ارتباط موثر

ضرورت ارتباط موثر

انسان همواره نیازمند «بیان خویشتن» است. بیان خویشتن (چه کلامی و چه غیرکلامی)، هنگامی مؤثر است که بافرهنگ، سنت‌ها و ارزش‌های جامعه، تناسب داشته باشد. این مهارت، مشتمل بر ابراز عقاید، امیال و حتی نیازها و ترس‌هاست.

هنر برقراری ارتباط مؤثر

هنر برقراری ارتباط مؤثر

برای ایجاد احساس خوب نسبت به خود در دیگران نکات مهمی را باید بدانید و بتوانید در راستای عمل به آن‌ها اقدام کنید. به‌جای نادیده گرفتن احساسات و عواطف خود سعی کنید آن‌ها را به‌درستی شناخته و در موقعیت‌های مختلف مهار کنید.

تعریف ارتباط موثر

تعریف ارتباط موثر

آدمی با رفتار، معاشرت، تعامل تعریف می‌شود و رفتاراجتماعی مؤثر و موفق بدون ارتباط‌های صمیمی و دوستانه غیرممکن و بعید به نظر می‌رسد.

اصول مذاکره

اصول مذاکره

بیشتر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همرا ه است. 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics