تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پایگاه مجلات تخصصی علوم اسلامی و علوم انسانی نور در سال 1384 به منظور تسهیل و ترویج امر پژوهش و با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی گسترده از مجلات حوزه علوم اسلامی و انسانی پایه ریزی گردید.

این پایگاه با در برداشتن هزاران شماره مجله، در صدها عنوان از مجلات کهن تا امروز، به گنجینه ای گرانبها و بستری مناسب برای پژوهش تبدیل گردیده است. این پایگاه علاوه بر عرضه و امکان ذخیره سازی مجلات به صورت تمام متن قابلیت هایی چون: جستجو، نقد، انتخاب و مدیریت مقالات و نیز اطلاعات مربوط به صاحبان آثار را در اختیار کاربر قرار می دهد.

مراحل انتخاب مقاله :

  1. وارد کردن کلمه یا عبارت در قسمت جستجو
  2.  مشاهده نتایج جستجو " لازم به ذکر است که در این پایگاه اطلاعاتی تا سقف 50 مقاله رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد".

برای ورود به سایت پایگاه مجلات تخصصی نور بر روی لینک زیر کلیک کنید:

www.noormags.com

منبع : کتاب سیب نقره ای نوشته محمدرضا احمدزاده 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

مجتبی موسوی بفروئی |   1396/04/13 19:01:04   |
0     0
پایگاه مجلات تخصصی علوم اسلامی و علوم انسانی نور در سال 1384 به منظور تسهیل و ترویج امر پژوهش و با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی گسترده از مجلات حوزه علوم اسلامی و انسانی پایه ریزی گردید.این پایگاه باداشتن هزاران شماره مجله ازقدیم تابه حالگنجینه گرانبهای برای تحقیق ومقاله پایان نامه می باشدباتشکرازاستادتفتیان
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد کاظم سالاری |   1396/09/17 08:06:16   |
0     0
مراحل جستجو در سایت noormags: مراحل انتخاب مقاله :
وارد کردن کلمه یا عبارت در قسمت جستجو
 مشاهده نتایج جستجو " لازم به ذکر است که در این پایگاه اطلاعاتی تا سقف 50 مقاله رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد".
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ابوالفضل برزگری حانقاه |   1396/10/29 12:13:17   |
0     0
جستجو

«جستجو»، مهم ترین بخش پایگاه است. با طبقه بندی خاصی که روی مقالات در دامنه های مختلف صورت پذیرفته، این بخش قابلیت منحصر به فردی برای پایگاه ایجاد کرده است.

جستجو به دو گونه: ساده یا پیشرفته امکان پذیر است. در نوع پیشرفته، استفاده از عملگرهای منطقی «و»، «یا» و «بدون»، کمک شایانی به شما خواهد کرد.http://www.noormags.com/View/Search/Search.aspx
جستجو می‌تواند بر حسب «دامنه موضوع» در پانزده گروه، بر حسب «دامنه جایگاه» در چهار گروه و بر حسب «دامنه نوع» در یازده گروه با امکان مرتب سازی آن بر حسب میزان ارتباط، و در نوع پیشرفته آن بر اساس تاریخ انتشار مجله، صورت پذیرد.

طبقه بندی مقالات و ایجاد دامنه با جمع بندی کلی از تقسیمات صورت گرفته در مجلات موجود، ضوابط و مشخصات خاص خود را دارد که ممکن است در مواردی با برداشت شما تفاوت داشته باشد.

شما می توانید در هر یک از دامنه های موجود، به صورت گزینشی عمل کرده، یا با انتخاب گزینه «همه موارد» محیط جستجو را توسعه دهید.

در جستجوی ساده، با وارد کردن کلمه و فشردن اشاره‌گر ماوس روی کلید مربوطه، نتیجه به دست آمده به نمایش درخواهدآمد. همچنین می توانید نمایش تعداد نتیجه در هر صفحه را، از نوار آبشاری موجود، بین: 10، 20، 30 و 50 مورد تعیین کنید.

پس از انجام جستجو، نتایج به دست آمده، بر اساس میزان ارتباط آن با کلمه مورد نظر و بر حسب تکرار، مرتب می شود.http://www.noormags.com/View/Search/Search.aspxبا فشردن اشاره‌گر ماوس روی نتیجه به دست آمده، تصویر آن مقاله به همراه نوار پیمایش صفحات دیگری که دارای کلمه مورد جستجو است نمایان می شود. همچنین امکان حرکت سریع به قبل، به تعداد 10 صفحه و دیدن اولین و آخرین نتیجه در این صفحه در نظر گرفته شده است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سجاد بلب رسیده |   1396/11/06 18:58:35   |
0     0
مراحل جستجو در سایت noormags: مراحل انتخاب مقاله :
وارد کردن کلمه یا عبارت در قسمت جستجو
مشاهده نتایج جستجو " لازم به ذکر است که در این پایگاه اطلاعاتی تا سقف 50 مقاله رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد".
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علی محمد حیدری |   1396/11/13 22:30:17   |
0     0
سلام علیکم
مفید وکاربردی می باشد
این پایگاه با در برداشتن هزاران شماره مجله، در صدها عنوان از مجلات کهن تا امروز، به گنجینه ای گرانبها و بستری مناسب برای پژوهش تبدیل گردیده است. این پایگاه علاوه بر عرضه و امکان ذخیره سازی مجلات به صورت تمام متن قابلیت هایی چون: جستجو، نقد، انتخاب و مدیریت مقالات و نیز اطلاعات مربوط به صاحبان آثار را در اختیار کاربر قرار می دهد.

مراحل انتخاب مقاله :

وارد کردن کلمه یا عبارت در قسمت جستجو
مشاهده نتایج جستجو " لازم به ذکر است که در این پایگاه اطلاعاتی تا سقف 50 مقاله رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد".
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics