تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سایت ایلرنیکا و فریپیپرز برای ارائه خدمات به جامعه علمی ایران ساخته شده است و مقالات علمی را می توانید در هر زمان و هر مکان بدون محدودیت تعداد دانلود کنید.

 در حال حاضر دسترسی به بیشتر مقالات پایگاههای  IEEE ،Springer،Wiley،ScienceDirectو Emerald فراهم شده است. تعداد دیگری از پایگاه ها نیز به صورت بخشی تحت پوشش قرار گرفته است، لذا شما می توانید لینک مقاله هایی به جز موارد مشخص شده را نیز در سایت وارد نمایید، در صورت دسترسی به شما اجازه دانلود داده خواهد شد. برای دانلود مقاله کافی است ابتدا آن را در پایگاه مورد نظر بیابید. سپس لینک صفحه ای که مقاله در آن قرار گرفته است و یا شناسه دیجیتال (doi) آن را در محل مشخص شده در سایت کپی کنید و دکمه دانلود را کلیک نمایید، پس از وارد کردن کد تصویر امنیتی، درخواست شما ارسال و فایل شما آپلود می شود که با کلیک بر روی دکمه دانلود مقاله، می توانید فایل مورد نظرتان را دریافت کنید.

 

مراحل گرفتن مقاله در سایت ایلرنیکا:         

مرحله اول: ابتدا در سایت مورد نظر جستجو نموده و از میان نتایج بازیابی شده مقاله مورد نیازتان را شناسایی کنید.

مرحله دوم: بر روی نام مقاله کلیک راست کنید و گزینه copy link location یا copy link address را انتخاب کنید.

مرحله سوم: در سایت elearnica.ir در نوار درخواست دانلود، لینک انتخاب شده را کپی نموده و دکمه دانلود را بزنید. پس از وارد کردن کد امنیتی، دانلود شروع خواهد شد.

برای ورود به سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید :

www.elearnica.ir

www.freepapers.ir

 

لازم به ذکر است که سایت الیرنیکا  دارای هزینه است و باید قبل از وارد شدن عضو شوید اما سایت freepapers.irدر حال حاضر رایگان است که مراحل استفاده از آن مانند بالا می باشد.

منبع : کتاب سیب نقره ای نوشته محمدرضا احمدزاده 

 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics