تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انجام تمام این کارها نیاز به قربانی دارد به‌ویژه آنکه باید زمان زیادی را فدا کنید. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که هیچ‌کدام از این گزینه‌ها مناسب آن‌ها نیست. نه حاضر هستند که برای افزایش حقوق با رئیس خود مذاکره کنند، نه جرئت تعویض شرکت را دارند.

 

اما چطور می‌توان درآمد خود را افزایش داد؟


•    ساعت‌های بیشتری کارکنید.


•    حقوق خود را افزایش دهید.


•    شغل دومی یافته و در آن مشغول شوید.


•    یک کسب‌وکار کوچک راه‌اندازی کنید.


•    سرمایه‌گذاری کنید.


انجام تمام این کارها نیاز به قربانی دارد به‌ویژه آنکه باید زمان زیادی را فدا کنید. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که هیچ‌کدام از این گزینه‌ها مناسب آن‌ها نیست. نه حاضر هستند که برای افزایش حقوق با رئیس خود مذاکره کنند، نه جرئت تعویض شرکت را دارند. نه می‌توانند شغل دومی یافته و از مهارت خود درآمدی جانبی کسب کنند. سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار کوچک را فراموش کنید که بسیار سخت و پر ریسک هستند.


راهی اسرارآمیز برای تغییر بنیادین فرمول مدیریت مالی شخصی وجود ندارد. برای ساخت ثروت باید کمتر از دخل، خرج کرد. باید درآمد را افزایش داد و مراقب بود که مخارج به همان میزان رشد نکند.

 

صرفه‌جویی محدود است. نمی‌توان کمتر از صفر ریال خرج کرد. اما از سوی دیگر در تئوری محدودیتی برای افزایش درآمد شما وجود ندارد. صرفه‌جویی مهم است اما اگر مایل به یک پیشرفت واقعی هستید، باید درآمد خود را افزایش دهید. اگر فکر می‌کنید که کاهش هزینه‌ها برای شما سخت است باید بگویم که افزایش درآمد، آن‌ هم به شکل پیوسته و ماندگار بسیار سخت‌تر از کاهش هزینه‌هاست و لازمه آن خارج شدن از لاک غرغر و دست به عمل زدن است.


منبع

به آرامی ثروتمند شوید

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

سادات حسینی |   1395/01/14 04:22:00   |
2     0
صرفه جویی به معنای درست و مناسب مصرف کردن است. این مسئله برای ایجاد تعادل میان درآمد و هزینه بسیار مهم و اساسی است و در حوزه اقتصاد خانواده نیز می تواند تأثیرگذار و سرنوشت ساز باشد. با این همه صرفه جویی علاوه بر این که در حوزه اقتصاد شخصی معنا و مفهوم می یابد، در حوزه اقتصاد عمومی هم معنا دارد. بر این اساس است که امام خمینی(ره) مصرف زیاد و بیش از نیاز در آب و برق را نه تنها نادرست و حرام می دانند بلکه آن را ضمان آور و شخص مسرف را نسبت به جامعه مدیون می شمارند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رویـــا اسماعیلی |   1395/01/16 11:52:12   |
2     0
اصولاً صرفه جویی از پدیده هایی است که با فرهنگ فردی، خانوادگی و اجتماعی بسیاری از جوامع عجین است.

درواقع با صرفه جویی می توان خرج زندگی را مدیریت کرد. اگر یک جوان بتواند در همه پدیده های زندگی از جمله خرج کردن میانه روی و با توجه به منافع درآمدی خود در صرف هزینه دقت کند، صرفه جویی معنا پیدا می کند.

متأسفانه در برخی خانواده ها به خاطر نداشتن تربیت درست، به برنامه ریزی در امور زندگی چندان پرداخته نشده است و تمرین کافی در این زمینه وجود نداشته.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نوشین دینیاریان |   1395/04/03 23:11:28   |
0     0
اگر اقدام به پس انداز کنید از امنیت مالی بیشتری در آینده برخوردار خواهید بود. حتی اختصاص بخش کوچکی از درآمد خود به این کار می تواند نتایج چشمگیری را در آینده به همراه داشته باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics