تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

زندگی فقط یک چیز از ما می‌خواهد؛ مشارکت!. مشارکت هم برای شادی و هم برای محافظت از ما ضروری است. 

 

کسی که در برابر بیرحمی های زندگی حذف می‌شود, به نیروهای تاریکی خدمت می‌کند. و همین شخص روزی دوباره به سوی حقیقت باز خواهد گشت.

 

لحظاتی هستند که از مبارزه پرهیز می‌کنیم. آرامش و بلوغ و احساس حماقت را بهانه می‌آوریم. گاهی بی عدالتی را در چند گامی‌مان می‌بینیم و خاموش می‌مانیم. و نمی‌خواهم خود را درگیر یک نزاع کنم فقط یه بهانه است.

 

چنین نیست. کسی که راه روحانی را بر می‌گزیند به سوی افتخاری سنجیده گام بر می‌دارد. فریادی که مخالف این ادعا را سر می‌دهد و اشتباه می‌کند، همواره به گوش خداوند خواهد رسید.

 

اگر برادر ما رمق فریاد زدن ندارد، ماییم که باید این کار را برایش انجام بدهیم. 

 

پائولو کوئلیو

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

نوشین دینیاریان |   1395/04/02 00:46:40   |
5     0
من کتابهای ایشون رو بسیار دوست دارم هر یک به نوعی باعث تنفکر می شود.
ممنون از انتخاب خوبتون
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
کیان |   1395/04/05 20:42:00   |
0     0
مشارکت از نظر لغوی به معنی شرکت کردن است . مشارکت ، نوعی رفتار بامردم ات که آنان را قادر می سازد تا بر حوادث مؤثر بر زندگیشان تأثیر قاطع بگذارند، به همین خاطر باید از آزادی کامل و از جمله حق اظهار نظر برخوردار باشند و دارای اهمیت و ارزش تلقی شوند.

آلن پیرفیت (---) در دیباچه اثر دسته جمعی و مشارکت چیست می نویسد: مشارکت مورد مشورت قرار گرفتن قبل از تصمیم‌گیری را گویند به نحوی که اظهار نظر شخصی و اعمال مراقبت در جریان اجرایی این تصمیم و تحول نتایج آن امکان داشته باشد.

یک قرن و اندی سال پیش استوارت میل نوشت: تنها حکومتی می تواند جلوگیری همه ضرورت های دولت اجتماعی باشد که همه افراد ملت با آن مشارکت داشته باشند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics