تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

یکی از قوی ترین تمرین ها در رشد درونی، توجه به کارهایی است که به طور خودکار انجام می دهیم. مثل تنفس، پلک زدن، یا توجه به حوادث پیرامون مان. 

 

 

با این کار، به مغزمان اجازه می دهیم با آزادی بیشتری عمل کند. بدون تداخل امیالمان...

بدین ترتیب مشکلات خاصی که حل نشدنی می نمودند حل می شوند و دردهای خاصی که غلبه ناپذیر به نظر می رسیدند خود به خود بر طرف می شوند.

 

استاد می گوید:

وقتی باید با وضعیت دشواری روبه رو شوی سعی کن از این روش استفاده کنی. به کمی نظم احتیاج دارد... اما نتیجه اش شگفت انگیز است.

 

پائلو کوئلیو

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

مقاله های مرتبط
سادات حسینی |   1395/04/01 22:43:28   |
2     0
رشد معنوی فرایند بیداری و هوشیاری درونی است. یعنی صعود و بالا رفتن هوشیاری فراتر از وجود عادی و بیداری درمقابل حقایق جهان. یعنی فراتر از ذهن و نفس خود رفتن و درک اینکه واقعاً چه هستید.

رشد معنوی فرایند دور ریختن باورها و تصورات نادرست و غیرواقعی است و در این فرایند ما آگاهی و هوشیاری بیشتری نسبت به وجود درونیمان پیدا می کنیم.

رشد معنوی نه فقط برای کسانی که به دنبال روشنگری معنوی هستند و انتخاب میکنند که در محیطهایی دور از اجتماع و تنها زندگی کنند، بلکه برای همه افراد اهمیت زیادی دارد. رشد معنوی می تواند پایه و مبنای زندگی بهتر و هماهنگ تر برای همه باشد، زندگی که فارغ از هرگونه فشار و دغدغه، ترس و اضطراب باشد.

با کشف وجود واقعی خود، ما رویکری متفاوت نسبت به زندگی پیدا خواهیم کرد. یاد می گیریم که اجازه دهیم موقعیت های خارجی روی وجود درونی و اعتقادات ما تاثیر بگذارد و قدرت و نیروی درونی در ما ایجاد می شوذد که ابزارهایی بسیار مفید و موثر هستند.

رشد معنوی راهی برای فرار از مسئولیت، غیرعادی رفتار کردن و تبدیل شدن به فردی غیرفعال نیست. بلکه متدی برای رشد، قوی تر، شادتر و مسئولیت پذیرتر شدن است.

شما می توانید راه رشد معنوی را بپیمایید و در عین حال مثل افراد عادی جامعه زندگی کنید. لازم نیست به دوردست بروید و تنها به زندگی خود ادامه دهید. می توانید خانواده تشکیل دهید، کار کنید، و برای خود تجارتی را بچرخانید، و در عین حال در فعالیت هایی که به توسعه و رشد درونی می انجامد شرکت کنید.

یک زندگی متعادل مستلزم این است که نه تنها نیازهای جسمی، احساسی و ذهنی خود را برآورده کنیم، بلکه احتیاجات روحی خود را نیز در نظر داشته باشیم و این هدف رشد معنوی است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افشین نمیرانیان |   1395/04/05 20:26:17   |
2     0
جمله زیبایی هست که میگه : روزها باد می وزد … میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی ، هم آسیاب بادی، تصمیم با تو است ...
یاد گرفتن نحوه برخورد با مشکلات خیلی مهمه
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics