تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پادشاهی پیکی را به کشور دوری فرستاد تا پیمان صلحی را امضا کنند. پیک که می خواست از این سفر استفاده کند، به بعضی از دوستانش که در کشور مقصد کار مهمی داشتند، خبر داد. 

 

 

دوستانش از او خواستند سفرش را به تاخیر بیندازد و از آنجا که قرار بود پیمان صلحی امضا بشود دستورهای جدیدی نوشتند و سیاست های کاری شان را عوض کردند.

 

وقتی پیک سرانجام به این سفر رفت، دیگر برای تحویل پیمان دیر شده بود. جنگ در گرفت و برنامه های پادشاه و برنامه های تجاری کسانی که سفر پیک را به تعویق انداختند، برهم خورد.

 

استاد می گوید:

در زندگی ما فقط یک کار مهم وجود دارد: زیستن سرنوشت شخصیمان رسالتی که برای ما رقم خورده. اما همیشه بارمان را با دغدغه های بی فایده ای سنگین می کنیم، و این بار سنگین رویای ما را نابود می کند. 

 

پائلو کوئلیو

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

نازنین حشمتی |   1395/04/01 22:37:09   |
4     0
چیزی که سرنوشت انسان را می سازد؛
"استعدادهایش" نیست ،
"انتخابهایش" است ...
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
امیرمحمد رضوی |   1395/04/05 09:07:57   |
1     0
در زندگی ما فقط یک کار مهم وجود دارد: زیستن سرنوشت شخصیمان رسالتی که برای ما رقم خورده. اما همیشه بارمان را با دغدغه های بی فایده ای سنگین می کنیم، و این بار سنگین رویای ما را نابود می کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمد شایان منش |   1395/04/07 02:21:27   |
0     0
هر جهلی (هرچند پی آمدهای بزرگی داشته باشد)قابل گذشت است، ولی جهل انسان نسبت به راز هستی و هدف زندگی و رسالت نوعی و شخصی خود در این کرة زمین را نمی توان کوچک شمرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics