تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

لوییز کارلوس پرستس – مهم‌ترین رهبر کمونیست بریزیلی – پس از سال‌ها تبعید در مسکو، خود را برای بازگشت به برزیل آماده می‌کرد.

 

پسرش (که این داستان را برای من تعریف کرده)، تصمیم گرفت از بازگشت پدرش فیلم برداری کند. پرستس او را از این کار منع کرد. اما پسرش که می‌دانست در برابر یک رخ داد تاریخی مهم است، دستگاهایش را به فرودگاه برد و شروع به ضبط همه چیز کرد. دریک لحظه مشخص، پرستس متوجه شد چه خبر است، دوستانش را رها کرد و خود را به بالای سر پسرش رساند.

لوییز کارلوس پرستس ِ پسر برایم تعریف می‌کرد: فکر کردم پریشانترین لحظه زندگی‌ام رسیده است. اما پدرم  خودش را به من رساند، در چشمهایم نگاه کرد و گفت: «آفرین. تو درست کاری را کردی که من ممنوع کرده بودم و این نشانه ارزش توست. امیدوارم این پایداری را همواره در برابر دیگران نیز حفظ کنی.»

 

پائلو کوئلیو

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

نوشین دینیاریان |   1395/04/02 01:01:52   |
6     0
هر فرد موفقی سابقه تلاش و کوشش فراوان در مسیر زندگی خود را دارد. آنها این تجارب را به درس‌های ارزشمند زندگی تبدیل می‌کنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افشین نمیرانیان |   1395/04/05 20:40:38   |
1     0
اکثر دانه ها هرگز رشد نمی کنند پس اگر واقعا می خواهید چیزی اتفاق بیفته بهتره بیش از یکبار تلاش کنید و این نکته رو همیشه در ذهن داشته باشیم که افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics