تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

1- مشتری خود را راضی کنید. هدف اصلی جلب رضایت مشتری است. جلب رضایت مشتری با ایجاد آموزش موثر حاصل می شود. شما ممکن است یک محتوای خیلی خوب تولید کنید اما اگر مشتری راضی نباشد کار شما ارزشی پیدا نمی کند.

 

2- چه راه هایی برای جلب  رضایت مشتری وجود دارند؟ خودتان انتظارات مشتری را ایجاد کنید و سپس آن ها را برآورده سازید. هزینه ها را کنترل کنید. مطابق با برنامه زمان بندی پیش بروید. فعال باشید و اشکالات و جزییات را قبل از اینکه مورد توجه مشتری قرار گیرند شناسایی و رفع کنید.

 

3- تجارت را در نظر داشته باشید. کار خود را با اهداف سازمان تطبیق دهید. بهترین تلاش خود را برای جذب مشتری و تولید دروس با کارایی و تاثیر بالا انجام دهید. اهداف آموزشی روشن و قابل اندازه گیری برای خود مشخص کنید. مطمئن شوید پروژه شما در زمان و هزینه مقرون به صرفه است.

 

4- نتایج عملکرد را گزارش کنید. بسیاری از توسعه دهندگان آموزش در ارایه نتایج کار خود موفق نیستند. این یک فرصت خیلی مهم است. به خصوص وقتی که شما از ابزار سریع تولید استفاده می کنید زیرا این ابزار در ذخیره زمان و هزینه بسیار موثر هستند. بهترین راه برای گرفتن نتیجه نزدیک کردن آموزش و اهداف خود با نتایج واقعی است. اهداف مشخص ایجاد کنید و نتایج را اندازه گیری کنید. پیشرفت کارایی پروژه تان را دنبال کنید. تفاوتی که آموزش شما ایجاد می کند را گزارش نمایید.

 

5- بر روی بهبود زمان و هزینه تمرکز کنید. ممکن است که همیشه آموزش شما با نتایج واقعی منطبق باشد. در این شرایط بهتر است بر روی زمان و هزینه بیشتر تمرکز کنید.

 

زمانی که مشتری شما احساس رضایت دارد شما موفق بوده اید.

 

نکته ای مهم

اولین و شاید مهم ترین نکته‌ای که در موفقیت آموزش آنلاین تاثیر بسزایی دارد، کیفیت دوره‌های  ارائه شده برای کاربران است. کیفیت این دوره‌ها باید همواره دارای حداقل استاندارهایی باشد و به هیچ عنوان نباید بین دوره‌های مختلف استثنا قائل شد. به عنوان مثال اگر دوره‌ای به صورت رایگان ارائه می‌شود و دوره‌ای به صورت پولی، به هیچ عنوان نباید بین کیفیت این دوره‌ها استثنا قائل شد و کیفیت دوره پولی بیشتر از دوره رایگان باشد. نکته‌ای که در این هفته جشنواره درسنامه بر روی آن تاکید کرده‌ایم را مجددا بیان می‌کنیم که کیفیت دوره‌های آموزشی یکی از بهترین روش‌های تبلیغ و جذب مخاطب است.

منابع

تبیان

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics