تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

این سایت دسترسی رایگان به متن حدود ۲ میلیون پایان نامه از ۸۰ دانشگاه جهان را برای دانشجویان و پژوهشگران فراهم کرده است.

 

برای دسترسی به فایل های این سایت کافیست در جایگاه سرچ صفحه اول سایت، کلید واژه مربوطه را تایپ کنید. جهت دسترسی سریع تر به فایل مورد نظر، شما می توانید از سمت چپ صفحه، مواردی را مانند: تاریخ انجام و چاپ پایان نامه، لیست دانشگاه های منتخب، زمینه تحقیق، سطح و درجه بندی مدرک تحصیلی و سایر موارد را انتخاب و فیلتر نمائید.

 

در صفحه اول بخشی از چکیده پایان نامه ها قابل رؤیت می باشد که برای مشاهده ادامه چکیده لازم است روی گزینه "more" (قرار گرفته در انتهای خلاصه چکیده) کلیک کنید.

 

در صورت بررسی متن چکیده و تمایل به دانلود فایل، می بایست روی URL متن کلیک و گزینه دانلود را انتخاب کنید.

 

برای ورود به سایت، بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

www.oatd.org

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

وحید فتحی |   1395/09/12 20:48:34   |
1     0
خوب بود.استفاده کردم
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Masoud Abedi |   1395/09/30 21:53:06   |
0     0
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر، در راستای اجرای آیین‌نامه ابلاغی اخیر از سوی وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری مبنی بر ثبت و اشاعه همه پیشنهاده‌ها، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در پایگاه ایرانداک، نسخه آزمایشی پایگاه تازه اطلاعات علمی ایران(گنج)، با امکان اشاعه اطلاعات و فایل تمام‌متن پیشنهاده‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها رونمایی شد.
مراسم رونمایی نسخه آزمایشی پایگاه تازه اطلاعات علمی ایران (گنج) با حضور محمد روشن، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم برگزار شد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در این مراسم با بیان اینکه فعالیت‌های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات در راستای پیشگیری و تمهید مقدمات برای مالکیت‌های فکری و معنوی است، گفت:در حوزه قانونگذاری وزارت علوم آمادگی ارائه لایحه برای حل معضلات حوزه آموزش عالی به هیئت دولت را دارد که می‌توانیم سهمی از آن را به مشکلات قانونی موجود در مسیر راه فعالیت‌های پژوهشگاه اختصاص دهیم.
میترا شمسی، مدیر دفتر تحقیق و توسعه ایرانداک نیز با معرفی پایگاه گنج گفت: پایگاه حاضر مرجع پژوهشگران در ایران است و روزانه چند ده هزار جست‌وجو در این پایگاه انجام می‌گیرد. کار پایگاه اطلاعات علمی ایران نخستین بار در سال ۱۳۷۰ آغاز شد و در گذر زمان با پیشرفت فناوری اطلاعات قابلیت‌های متعددی به این پایگاه افزوده شد.
وی با تاکید ایجاد پایگاه داده جامع کشور از جمله پیشنهاده‌ها و پارساهای کشور به عنوان مهمترین هدف طراحی این پایگاه گفت: با توجه به تغییر سلایق کاربران و نیازهای جدید و ایجاد مدل داده ای یکپارچه برای همه سامانه‌های ایرانداک به سمت طراحی نسخه جدید رفتیم.
شمسی با اشاره به تغییرات پایگاه جدید گفت: در نسخه آزمایشی پایگاه تازه گنج فراداده بیش از ۸۵ هزار پارسا (پایان‌نامه و رساله)ی ویرایش شده و دسترسی به تمام‌متن بیش از ۱۱ هزار پارسای ویرایش شده (از ابتدا تا پایان سال ۱۳۸۸) را فراهم کردیم.
نسخه آزمایشی پایگاه تازه اطلاعات علمی (گنج) در نشان
http://ganj-beta.irandoc.ac.ir در دسترس است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
بهنام رقاقی |   1399/07/06 19:02:47   |
0     0
سلام خانم دکتر تفتیان عزیز
از سایت شما خیلی خیلی راضی هستم و یک مجموعه گران بهایی را داخل سایت گرد آوری کردید.
با تشکر فراوان
بهنام رقاقی
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics