تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فصلنامه علمی- پژوهشی « رهیافتی نو در مدیریت آموزشی » دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به استناد تصویب چهل و هفتمین جلسه ی کمسیون بررسی و تایید مجله های علمی دانشگاه آزاد اسلامی مورخ 23/03/1387 مجوز انتشار دریافت نموده است.

 

این فصلنامه بر اساس مجوز شماره 90/3/11/184804 مورخ 1390/2/13 و بر اساس رای کمیسیون بررسی نشریات کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ 90/1/31 حائز رتبه علمی- پژوهشی گردیده است . همچنین در سایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه شده است. این فصلنامه با هدف نشر نظریه ها ، نتایج تحقیقات و دستاوردهای علمی ، مقالات علمی- پژوهشی در رشته مدیریت آموزشی و زمینه های وابسته (مطالعات برنامه درسی ، برنامه ریزی درسی و آموزشی ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت منابع انسانی در نظام های آموزشی ، مدیریت تغییر و نوآوری در نظام های آموزشی، بالندگی سازمانی در نظام های آموزشی، مدیریت تحول سازمانی و سایر موضوعات مرتبط با نظام های آموزشی ) را منتشر می کند. لذا اساتید ، صاحبنظران ، کارشناسان و دانشجویان گرامی می توانند طبق شرایط مجله مقالات خود را از طریق این وب سایت ارسال نمایند.

راهنمای نویسندگان

    فصلنامه علمی‌– پژوهشی «رهیافتی نو در مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ‌واحد مرودشت» با هدف نشر نظریه‌ها، نتایج پژوهش‌ها و دستاوردهای علمی، مقاله‌های علمی‌– پژوهشی در رشته‌ مدیریت آموزشی و زمینه‌های وابسته (برنامه ریزی آموزشی و درسی، مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، مدیریت منابع انسانی، روان‌شناسی سازمانی و کار و سایر موضوع‌های مرتبط) منتشر می‌شود. از اساتید، صاحبنظران، کارشناسان و دانشجویانی که برای این مجله مقاله می‌فرستند ، تقاضا دارد به نکات زیر توجه فرمایند:

● مقاله‌ها روی کاغذ A4 با حاشیه‌ 2 سانتی‌متر از چهار طرف و فاصله‌ی بین سطرها 8 میلی‌متر از یک دیگر در محیط WORD (22 سطری و قلم 12) تایپ شود و از طریق سایت اختصاصی مجله به آدرس روبه­رو ارسال‌شود:           

  http://jedu.miau.ac.ir

● اصطلاحات خارجی شامل نام محل‌ها، علائم اختصاری، واژه‌های علمی‌ و... در متن به فارسی نوشته شود و در زیرنویس همان صفحه به زبان اصلی آورده شود.

● ترتیب تنظیم مقاله‌های علمی‌– پژوهشی: 1) برگه‌ی مشخصات مقاله، 2) عنوان (حداکثر 15 واژه)، 3) چکیده‌ی فارسی، 4) مقدمه (بیان مسأله و تبیین موضوع، هدف‌ها و ضرورت پژوهش)، 5) پیشینه پژوهش (پیشینه نظری و پژوهشی، فرضیه‌ها یا پرسش‌های پژوهشی‌)،  6)روش پژوهش،  7) یافته‌های پژوهش، 8) بحث و نتیجه گیری،  9) منابع و ماخذ و 10) چکیده انگلیسی

● چکیده‌ مقاله در دو بخش فارسی (حد اکثر 200 واژه ) و انگلیسی ( حد اکثر 20 سطر) نوشته شود به گونه‌ای که در بر‌دارنده‌ی موضوع، روش پژوهش و مهم‌ترین نتیجه‌گیری مندرج باشد.

● کلید واژه‌ها به دو صورت فارسی و انگلیسی در پایان چکیده‌ها نوشته شود.

● شرح تصاویر و توضیح مربوط به نمودارها در زیر آنها و شماره و عنوان جدول‌ها در بالای آنها آورده شود.

● حجم مقاله حد اکثر از 15 صفحه بیشتر نباشد .

● انشاء و املاء مقاله صحیح ، روان و سلیس باشد و نکات دستوری در نگارش آن رعایت شود .

● نام نویسنده یا نویسندگان (پژوهشگران) با سمت و درجه‌ی علمی‌، نشانی دقیق‌، شماره تلفن و نشانی پست الکترونیک (E-mail) در صفحه‌ی نخست مقاله آورده شود.

● روش ارجاع مقاله در متن و پایان مقاله به صورت زیر انجام پذیرد :

الف) ارجاع به منابع به شیوه درون متنی یا APA است به این صورت که در متن مقاله پس از نقل مطلب، در داخل پرانتز نام خانوادگی نویسنده، سال انتشار و صفحه‌ی مورد نظر ذکر شود مانند (Gholtash,2012,p12).

ب) فهرست منابع در پایان مقاله به صورت زیر و به ترتیب الفبایی نویسندگان تنظیم شود:

کتاب:

Author (Last name, Name). (Publishing Date). Title; (translator Name). Publishing Place: Publisher .

برای مثال:

Gholtash, A.(2012). Citizenship Education. Tehran: Yadvare. (in Persian)

مقاله:

Author (Last name, Name). (Publishing Date). Title. Magazine Title.Volume, Number, Page Number .

برای مثال:

Gholtash, A.(2015). Relationship between Educational Climate and Organizational Justice with Job Satisfaction. Quarterly Journal of New Approaches in Educational Administration, Vol 3, No,4, pp 38-52. (in Persian).

پایان نامه/ رساله:

Author (Last name, Name). (Publishing Date). Title. M.S Thesis/ PhD Thesis, Unpublished. University Name.

برای مثال:

Ahmadi, A.(2010). The Effectiveness of Cooperative Learning on Educational Performance and Creativity of Students. M.A thesis on Educational Sciences, Marvdasht Branch, Islamic Azad University. (in Persian).

درصورت استفاده از منابع اینترنتی، علاوه بر ذکر مشخصات بالا ، در پایان نشانی دسترسی به سایت اینترنتی نیز به گونه‌ی کامل با ذکر تاریخ مشاهده نوشته شود.

روش بررسی مقاله‌ها

مقاله‌های دریافت شده نخست به وسیله‌ی هیأت تحریریه بررسی می‌شود و در صورت انطباق با معیارهای مجله به منظور ارزیابی به صورت بی‌نام برای دو تا سه نفر از داوران صاحب‌نظر در موضوع مقاله ارسال می‌شود (انتخاب داوران بر عهده‌ هیئت تحریریه خواهد بود.

ملاحظات

● آراء و نظرات مندرج در مقاله‌ها لزوما بیانگر نظرات و آراء مجله نیست .

● مسئولیت محتوای مقاله‌ها بر عهده‌ی نویسندگان است.

● هیئت تحریریه حق قبول یا رد، ویرایش و تلخیص و تنظیم مقاله‌ها را دارد .

● تمامی‌مقاله‌های ارسالی (در صورت تایید یا رد مقاله) در آرشیو مجله نگهداری شده، لذا مقاله‌های رسیده به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

● ترتیب تقدم یا تاخر چاپ مقاله‌ها به ارزش علمی‌و یا شخصیت نویسندگان ارتباطی ندارد.

● ضروری است مقاله‌ ارسال شده در هیچ سمیناری (داخلی ، ملی یا بین المللی ) ارایه نشده باشد و یا در هیچ نشریه‌ای (داخلی، ملی یا بین المللی) پیش‌تر چاپ نشده باشد و یا هم زمان به نشریه‌های دیگر فرستاده نشده باشد .

● محتوای مقاله با اهداف مجله متناسب باشد (تشخیص این مورد با هیئت تحریریه است).

● با توجه به سیاست‌های هیئت تحریریه، مجله از بررسی و چاپ مقاله‌های ترجمه شده معذور است.

● نقل مطالب فصلنامه با ذکر مأخذ بلامانع است.

* با توجه به اینکه پذیرش نهایی مقالات منوط به تأیید داوران و هیأت تحریریه نشریه است، و پس از تأیید مقالات انتشار الکترونیکی و چاپی نشریه پیگیری می شود، ارائه گواهی پذیرش برای مقالات مقدور نیست.

* اسامی نویسندگان به همان ترتیبی که در زمان تشکیل پرونده مقاله در سامانه درج گردیده، در زمان پذیرش نهایی و چاپ مقاله ارائه می شود و هیچ تغییری در ترتیب یا تعداد نویسندگان اعمال نخواهد شد.

* حداقل زمان لازم برای بررسی مقالات تا اعلام پذیرش مقاله 6 ماه است. از تماس تلفنی با دفتر مجله اکیدا خودداری فرمایید و صرفاً از طریق ارسال پیام در سامانه یا ارسال ایمیل پیگیر وضعیت مقاله خود باشید.

* برای ارسال مقاله لازم است نویسنده یا نویسندگان محترم به پایگاه نشریات الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت  به آدرس  مراجعه کنند و پس از ثبت نام و طبق دستورالعمل نسبت به ارسال مقاله خود اقدام ورزند.

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics