تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

این فصلنامه با رویکرد علمی-پژوهشی و در راستای توسعه دانش سرمایه گذاری و ارائه راه حل برای حل مسائل بنگاه های اقتصادی و نهادهای مالی به عنوان نشریه علمی انجمن مهندسی مالی ایران منتشر می شود. مقالات پژوهشی و مروری-تحلیلی در حوزه سرمایه گذاری، پس از داوری تخصصی و در صورت تایید هیات تحریریه و سردبیر، به چاپ می رسد. نظر به اینکه فصلنامه از چاپ مقالات با موضوعات مرتبط و همچنین مقالاتی که با ساختارهای تعریف شده در این راهنما تطابق داشته باشد، استقبال می کند و از پذیرش مقالات خارج از محورهای موضوعی ذکر شده معذور است و به ایمیل نویسنده عودت خواهد شد. لذا از کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران گرامی که مقاله های خود را جهت چاپ به این فصلنامه ارسال می دارند.

 

 

راهنمای نویسندگان

از نویسندگان محترم تقاضا می‌شود در تهیه و تنظیم مقالات خود نکات زیر را رعایت نمایند:

1-   مقاله به ترتیب شامل چکیده (حداکثر 150 کلمه)، کلید واژه‌ها (حداکثر 5 واژه)، مقدمه، بحث و بررسی ، نتیجه‌گیری ، چکیده انگلیسی ، یادداشتها وفهرست منابع باشد. مجله از پذیرش مقاله‌های بلند بیش از 20 صفحه A4 تایپ شده (23 سطری) معذور است.

2-     فاصله خطوط 1، حاشیه از طرفین 4 و از بالا و پائین 5 سانتی‌متر، متن با قلم لوتوس13 و چکیده با قلم لوتوس 12 باشد.

3-   مشخصات نویسنده (نام و نام خانوادگی، رتبه علمی، نام موسسه متبوع، نشانی، تلفن دورنگار و پیام نگار) در صفحه جداگانه بیاید. ضمنا نام نویسنده و مسئول مکاتبات مقاله همراه با آدرس پست الکترونیکی در صفحه اول مقاله ذکر گردد.

4-   مقالات در سه نسخه به همراه درخواست کتبی که در آن عنوان مقاله و نام نویسنده (نویسندگان) مشخص شده و به تائید هر یک از آنها رسیده باشد ارسال گردد.

5-     صفحات مجزایی برای کتابنامه (مراجع و منابع) که شیوه نگارش آن به شرح زیر است، در نظر گرفته شود:

-         در داخل متن، شماره صفحه ذکر نگردد.

-     مراجع باید به ترتیب اشاره در متن یا به ترتیب حروف الفبا شماره‌گذاری شوند. مراجع آخر متن که هنوز منتشر نشده‌اند، باید با عنوان «زیر چاپ» نام برده شوند.

-         یادداشت‌ها قبل از فهرست منابع درج شود.

6- هنگام ارسال مقاله به دفتر مجله نکات زیر رعایت گردد:

-         در مرحله اول سه نسخه تایپ شده به دفتر مجله ارسال گردد.

-         پس از ارزیابی و تأیید توسط هیئت داوران، ارسال سی‌دی یا دیسکت مقاله که در محیط نرم‌افزاری Word 2003 تایپ شده باشد الزامی است.

7- تعهدات مسئول مکاتبه مقاله و سایر نویسندگان عبارت است از:

-         پذیرش مسئولیت محتوای مقاله و توان دفاع از آن در مجامع علمی

-         عدم ارسال مقاله به مجله فارسی زبان دیگر تا اعلام نظر نهایی شورای نویسندگان (حداکثر 6 ماه پس از اعلام وصول به دفترمجله)

8- فرآیند ارزیابی و تعهدات مجله عبارت است از:

-     مقاله پس از دریافت و اعلام وصول جهت ارزیابی برای داوران ارسال می‌شود. در مراحل بعد، مقاله توسط نویسنده (مسئول مکاتبه) اصلاح و پس از آن در هیئت تحریریه و به ترتیب تاریخ آماده شدن در مجله چاپ می‌شود.

-         مجله مسئولیتی در قبال دعاوی در بین نویسندگان و نیز نویسندگان مراجع دیگر را بر عهده نخواهند داشت.

-         مجله در قبول یا رد مقالات آزاد است و نیز حق ویرایش علمی و ادبی را برای خود محفوظ نگه می دارد.

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics