تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نرم افزار ncss یا PASS یک نرم افزار آماری می باشد که برای بسیاری از افراد ناشناخته است. این نرم افزار به خاطر توانایی که در محاسبات تعیین حجم نمونه دارد مورد توجه تحلیلگران آماری می باشد

 

در زیر نکاتی راجع به این نرم افزار مطالعه خواهید نمود. امیدواریم در آینده بتوانیم نکات بیشتر و مفید تری ارائه نماییم.

 

نرم افزار NCSS یکی دیگر از نرم افزارهای آماری میباشد، که امکانات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا به بهترین شکل داده های خود را تحلیل نمایید. در انجام این کارها می توانید از بیش از 200 ابزار گرافیکی و آماری نرم افزار استفاده کنید. از جمله دیگر امکانات نرم افزار می توان به امکان رگرسیون خطی و غیرخطی ، سازگار با نسخه های مختلف ویندوز، امکان رسم انواع نمودار و آمار توصیفی اشاره کرد.



نرم افزار مخصوصی است که برای ارائه تجزیه و تحلیل های قابل اطمینان از داده ها و انتخاب بهترین مدل، طراحی شده است. EasyFit به شما اجازه می دهد تا خیلی راحت و سریع، بهترین توزیع احتمال متناسب با داده هایتان را انتخاب کنید و با این گونه، زمان تجزیه و تحلیل خود را نسبت به روش های دستی، حدود ۷۰-۹۵ درصد، کاهش دهید. ویژگی های متعددی برای این نرم افزار طراحی شده است که به شما در صرفه جویی در وقت، جلوگیری از اشتباهات تجزیه و تحلیل، و کمک به تصمیم گیری های بهتر در زمینه تجارت، کمک به سزایی خواهد نمود. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت تطبیق خودکار بیش از ۵۵ توزیع برای داده های ساده و امکان انتخاب بهترین مدل، اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید که کاربران حرفه ای می توانند ویژگی های تطبیق را به صورت دستی اعمال کنند.



نرم افزار NCSS یک بسته ی 299 کیلویی رایگان برای محاسبات آماری را به طور رایگان در اختیار قرار داده است. این بسته ی آماری احتمالات را برای توزیع های بتا، دوجمله ای، نرمال دو متغیره، کای دو ، اف ، تی، پواسن ، گاما وایبل ، دوجله ای منفی، فوق هندسی محاسبه و در اختیار قرار می دهد.



بهترین آزمون های تطبیق (Kolmogorov-Smirnov, Anderson-Darling, Chi-Squared) و انواع نمودارهای (probability density, cumulative probability, survival, hazard, P-P plot, Q-Q plot ...) به شما کمک خواهند نمود تا به مقایسه و تطبیق مدل ها پرداخته و معتبرترین مدا را انتخاب کنید.



در نهایت شما می توانید از ابزار یکپارچه سازی StatAssist، به منظور تصمیم گیری های کاری برمبنای نتایج تجزیه و تحلیل ها، استفاده کنید. شما همچنین قادر خواهید بود تا از این نرم افزار در اکسل پیشرفته نیز استفاده کنید.

 

منبع : سایت ایران پژوهان-  سایت ریاضی سرا – پی سی دانلود 

 

 

.

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

حمید زارعی |   1396/10/11 16:01:25   |
0     0
نرم افزار مخصوصی است که برای ارائه تجزیه و تحلیل های قابل اطمینان از داده ها و انتخاب بهترین مدل، طراحی شده است. EasyFit به شما اجازه می دهد تا خیلی راحت و سریع، بهترین توزیع احتمال متناسب با داده هایتان را انتخاب کنید و با این گونه، زمان تجزیه و تحلیل خود را نسبت به روش های دستی، حدود ۷۰-۹۵ درصد، کاهش دهید. ویژگی های متعددی برای این نرم افزار طراحی شده است که به شما در صرفه جویی در وقت، جلوگیری از اشتباهات تجزیه و تحلیل، و کمک به تصمیم گیری های بهتر در زمینه تجارت، کمک به سزایی خواهد نمود. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت تطبیق خودکار بیش از ۵۵ توزیع برای داده های ساده و امکان انتخاب بهترین مدل، اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید که کاربران حرفه ای می توانند ویژگی های تطبیق را به صورت دستی اعمال کنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics