تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توضیحاتی در مورد فیلم:

 

کارگردان این فیلم «الیور استون» است و ستارگانی نظیر مایکل داگلاس، چارلی شین، تامارا تونی و فرانکلین کاور در آن ایفای نقش کرده‌اند. قسمت اول این فیلم با عنوان وال‌استریت در سال 1987 ساخته شد، اما الیور استون تصمیم گرفت در سال 2010 قسمت دوم آن را هم بسازد.

 

وال‌استریت، داستان یک کارگزار جوان بورس است که برای موفقیت، دست به هرکاری می‌زند.او تلاش می‌کند از روش‌های غیرقانونی شامل خرید و فروش سهام شرکت‌ها از راه دسترسی نامشروع به اطلاعات محرمانه آنها، پولدار شود.

 

فیلم «وال‌استریت» در سال 1987 توانست جایزه بهترین بازیگری مرد اسکار را برای «مایکل داگلاس» به ارمغان بیاورد که تا این لحظه تنها جایزه اسکاری است که به‌ خاطر بازیگری نصیبش شده است. قسمت دوم فیلم بعد از 23 سال ساخته شده است.

 

اما آیا فیلم «وال‌استریت» فیلمی بود که کسی به فکر ساختن ادامه آن باشد؟ در شرایط عادی دور از ذهن بود اما ورود هیولایی به نام بحران اقتصادی و مشکلات بسیار زیادی که گریبانگیر دنیا شد، احتمال ساختن قسمت دوم فیلم «وال‌استریت» را قوت بخشید و الیور استون تصمیم گرفت بار دیگر ادامه داستان سرمایه و سرمایه‌گذاری فیلم «وال‌استریت» را بسازد.

 

در قسمت دوم این فیلم، گوردون گکو (با بازی مایکل داگلاس) کارشناس خبره بورس، پس از سال‌ها از زندان آزاد شده است. او به خاطر توطئه‌هایی به فساد مالی محکوم شد و مجبور شد به زندان برود. اما اکنون و پس از آزادی فقط به فکر انتقام‌گیری می‌افتد.

 

به همین علت او با نامزد دخترش که یک جوان با استعداد به نام جیک (شیا لبوف) است، نقشه‌ای طراحی می‌کنند تا از این راه بتوانند به بازار مالی راه پیدا کنند تا گوردون بتواند از این شیوه با کسانی که او را به زندان انداخته‌اند تسویه حساب کند.

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics