تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برای اینکه شأن! افراد زیر خط فقر رعایت بشه قراره که اسم این گروه از "زیر خط فقر" به اقشار "نرسیده به ثروت" تغییر داده بشه!

خط فقر: خطی میان قشر ضعیف و غنی برای جدا کردن و شناسایی بهتر این دو قشر است. به صورتی که این خط اجازه نمیده اقشار فقیر به اقشار ثروتمند نزدیک بشن.

خطی که حوزه شمال شهر و جنوب شهر تهران رو از هم جدا میکنه رو خط فقر میگن و نمیذاره این ۲ قشر مزاحم هم بشن! خط فقر خودش به چند قسمت تقسیم میشه: خط قوت لایموت- خط بخور نمیر- خط محتاجین به نون شب! خوشبختانه دولت تصمیم داره به افراد زیر خط فقر یه سری امکانات و تسهیلات بده که بهشون خوش بگذره و دیگه اعتراض نکنن که چرا زیر خط فقرن. تسهیلاتی مثل: پرداخت رایگان هزینه دفن و کفن- توزیع رایگان آب معدنی- توزیع  رایگان هوا و اکسیژن برای تنفس. ضمنا برای اینکه شأن! افراد زیر خط فقر رعایت بشه قراره که اسم این گروه از "زیر خط فقر" به اقشار "نرسیده به ثروت" تغییر داده بشه!

 وام: پولی که یقه سفیدها باید از بانک گرفته و اقشار ضعیف باید به بانک ها بدهند! بدهی بانکها به یقه سفیدها و طلب بانک ها از مردم عادی را وام گویند! دریافت پول توسط مردم عادی از بانک ها بعد از طی کردن هفت خوان رستم را وام گویند!

مکدر شدن: واکنش علمی! و کارشناسی! شده دولت مردان در مقابل افزایش قیمت ها و نرخ تورم. بدین صورت که با هر بار افزایش قیمت ها؛ دولت مردان دور هم جمع شده و یک دقیقه مکدر می شوند! ضمنا قیمت ها نیز به احترام مکدر شدن دولت مردان یک دقیقه سکوت کرده و از افزایش خود جلوگیری می کنند! دکترها هشدار دادن که مکدر شدن بیش از حد برای سلامتی دولت مردان ضرر داره و اینقدر خودشون رو برای کنترل! و کاهش! قیمت ها به زحمت نندازن چون تحمل مردم بیشتر از دولت مردانه! پزشکان از قیمت ها خواستن که تو رو خدا انصاف داشته باشین و خودتون کوتاه بیایید تا اینقد دولت مردان مکدر نشن! در حقیقت مکدر شدن به معنای تسلیم دولت مردان در مقابل کنترل تورم می باشد!

تورم: چنین واژه ای در اقتصاد ایران جایی نداره و به جاش از واژه اتوکشیده و باکلاس "شیب ملایم قیمت ها" استفاده می شه! یعنی اگه تورم بشه ۵۵درصد باید اعلام کنی: قیمت ها با شیب بسیار ملایم همراه به موسیقی دلنشین و فرح بخش از ۲۵درصد به ۵۵درصد رسید و اصلا نگران نباشن چون خیلی ملایم رفت بالا!

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics