تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

The Social Network -1

 

فیلم شبکه‌ی اجتماعی، داستان جوانی را در یک دانشگاه بیان می‌کند که در پی برقراری ارتباط با هم‌دانشگاهیان خود، ایده‌ای را در سر می‌پروراند که در آینده‌ای نه‌چندان دور او را به یکی از مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین چهره‌های دنیا بدل می‌کند.

 

Glengarry Glen Ross -2

گلن گری گلن رس، یک بنگاه معاملات ملکی را تشریح می‌کند که به‌صورت شبکه‌ای، فعالیت بازاریابی خود را انجام و با شرایط و ترفندهایی خاص به فروش مشغول هستند. نحوه مذاکرات و نوع فروش و مدیریت سیستم این مجموعه از نکات قابل‌توجه این فیلم است.

 

Pirates of Silicon Valley -3

می‌بینیم و می‌شنویم که دنیای ایده پردازی و کارآفرینی چگونه می‌تواند تحول برانگیز باشد. این فیلم نمایش زندگی دو ابرقدرت کارآفرینی – اپل و ماکروسافت - و روند رسیدن ایده به تولید محصول را نشان می‌دهد. محصولی که یکی از بزرگ‌ترین تحولات قرون اخیر می‌باشد.

 

Citizen Kane -4

خواستن توانستن است و برنده کسی است که در راه و هدف خود مستدام بوده و با فراز و نشیب‌های زندگی خود بتواند همراه باشد. کنترل قدرت و موقعیت در شرایط سخت بسیار دشوار اما قابل انجام است.

 

The Pursuit of Happiness -5

پشتکار و هدف یکی از ارکان اصلی کارآفرینی است. در این فیلم می‌بینیم چگونه تلاش و هدف می‌تواند باعث تبدیل هیچ به همه‌چیز شود. می‌بینیم که شرایط سخت چگونه کلید حل معمای ما می‌شود.

 

Guro -6

گورو، مردی هندی است که به شهر می آید تا بتواند کار کند. مشکلاتی که برای او در این مسیر دشوار پیش می آید و همینطور راهکارهای او برای عبور از مشکلات، می تواند نکات آموزنده خوبی برای ما داشته باشد.

 

Wall Street -7

آیا به قیمت انسانیت و شرافت می‌توان ثروتمند شد؟ این فیلم چالشی بین ثروت و رسیدن به خواسته‌ها در مقابل نابود کردن زندگی بسیاری از مردم بی‌گناه است. خود را در نقش اول فیلم در دنیای واقعی تصور کنید. در این شرایط چه خواهید کرد؟

 

Office Space -8

زندگی کارمندی، رئیس بداخلاق، ایده رهایی از بند چارچوب‌های اداری و رویای شروع یک کسب کار مستقل، همیشه مطرح بوده است. آیا این شرایط مشابه شما را آزار می‌دهد؟ می‌توانید با دیدن این فیلم ایده جدیدی از دنیای مستقل کاری خود پیدا کنید!

 

Peaceful Warrior -9

این فیلم بیننده را بر آن می‌دارد از زندان منیت ها و غرور خارج شده و از دریچه دیگری دنیا را ببیند. اتفاق‌ها و حوادثی که ممکن است باعث نابودی‌مان شود می‌تواند نشانگر راه درست زندگی ما و شروع تحولات جدید باشد.

 

Thank You for Smoking -10

نشان دادن بازار مافیایی و فراز و نشیب‌های معاملات پرسود و دست‌های پشت پرده. تغییر وضعیت زندگی در زمانی کوتاه و بازیچه شدن های پنهانی، از فرش به عرش و از عرش به فرش رسیدن های ناگهانی.

 

LORD OF WAR -11

در این فیلم می‌بینیم چگونه با داشتن خصوصیات یک تاجر در خطرناک‌ترین تجارت‌ها هم می‌توان موفق بود. پایبندی به اصول، درس‌ها و برنامه‌ریزی چقدر می‌تواند در کسب‌وکار مؤثر باشد.

 

We were soldiers -12

کدام‌یک از ما دارای خصوصیت رهبری هستیم؟ خصوصیات رهبر خوب چیست؟

در این فیلم شما در یک فضای جنگی قرار می‌گیرید و با معنای واقعی مدیریت و رهبری تیم و همین‌طور اجرای استراتژی آشنا خواهید شد.

 

Brave Heart -13

این فیلم فوق‌العاده، خصوصیات یک مبارز و جنگنده‌ی مصمم برای رسیدن به هدف را به نمایش می‌گذارد. تلاش برای رسیدن به هدف تا آخرین قطره خون و اعتقاد به باورها.

 

TUCKER, a man and his dream -14

چگونه می‌شود از ایده پردازی، به چرخه تولید انبوه رسید؟ نمایشی کوتاه و نمادین از ایده تا تولید خودروی تاکر.

 

MoneyBall -15

همیشه فکر می‌کنیم که باید نیروی وارد و پول کافی داشته باشیم تا موفق شویم. مانی بال، داستان یک تیم ورزشی است که دیگر پولی ندارد که بخواهد بهترین بازیکنان را بخرد. پس به‌ناچار به روش‌های علمی و غیرمرسوم (!) روی می‌آورد تا بتواند موفق شود.

منبع:

ایران مدرن

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics