تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پول یکی از مهمترین نیازهای هر آدمی هست و اینکه چگونه پولدار شویم سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش میآید. خودتان را با تغییرات جهان هماهنگ کنید. افراد موفق کسانی هستند که اطلاعات دقیق، کاربردی و نگاه به آینده دارند. تا جایی که می توانید درباره موفقیت افراد مطالعه کنید، مخصوصاً زندگینامه افراد موفق جهان و ایران را بخوانید.

 

 

آیا هرروز کسب وکارهایی را می بینید که رشد می کنند؟ البته حتماً شرکتها و افرادی را سراغ دارید که ورشکسته می شوند.
آیا باورتان می شود یک سایت بتواند ماهیانه بالای شصت میلیارد تومان فروش داشته باشد؟
فکر میکنید اگر زندگینامه استیو جابز (بنیانگذار اپل)، آنتونی رابینز (سخنران انگیزشی در جهان)، برایان تریسی (نویسنده کتاب قورباغه را قورت بده و سخنران موفقیت در جهان) و ... را مطالعه کنید برای پیشرفت، رشد و کمک به کشورمان انگیزه نمیگیرید؟
حالا سؤال اصلی را پاسخ دهیم.
چگونه ثروتمند و پولدار شویم؟


گام اول:
تا جای ممکن روی آموزش خود سرمایه گذاری کنید، کتاب بخوانید، کلاس هایی بروید که به شما انگیزه رشد و پیشرفت می دهند. روی مهارت های خود سرمایه گذاری کنید؛ فن بیان، مذاکره، تند خوانی، تایپ ۱۰ انگشتی، زبان انگلیسی و فروش را تحت هر شرایطی بیاموزید. یکی از بهترین راه های ثروتمند شدن داشتن ایده، خدمات یا محصولی برای فروش است و تا مهارت فروش و متقاعدسازی را بلد نباشید پیشرفت چندانی نخواهید داشت.


لطفاً بپذیرید که همه انسانهای جهان یک فروشنده هستند؛ چون یک پزشک اطلاعات خود درزمینه پزشکی را می فروشد، یک وکیل اطلاعات خود را درزمینه حقوق و قوانین میفروشد و یک کارمند بخش اداری یا بایگانی وقت خود را به شرکت یا سازمانش میفروشد.
اطلاعات لازم برای تحولات آینده را نیز دنبال کنید.


گام دوم:
خیلی سخت کارکنید، تمام افراد موفقی بدون وقفه سخت کار میکنند. به خود قول بدهید حداقل در سال های اولیه سخت کارکنید و تا زمانی که نتیجه دلخواه را نگرفته اید دست از تلاش برندارید. در یک رشته باید متخصص شوید، فرقی نمی کند خودتان صاحب کسب وکار هستید و یا برای یک شرکت دیگر کار می کنید. کاری را که انجام می دهید کار خودتان بدانید و بی دریغ و با تمام قوا برای آن زحمت بکشید.

این شرکت متعلق به شما و کشورتان است پس هرچقدر پیشرفت کند شما هم به همان میزان سهیم خواهید بود. به خاطر شرکتتان خوب کارکنید تا اگر روزی شما صاحب شرکتی شدید دیگران با همین دید برای شما و شرکتتان کار کنند.


گام سوم:
هوشمندانه کارکنید. تصمیم بگیرید سخت و هوشمندانه کارکنید چون در درازمدت اثری فوق العاده دارد و شما را به ثروت و موفقیت فردی رهنمون میسازد.


گام چهارم:
در معتبرترین شرکتی که شما را استخدام می کند مشغول به کار شوید. منظورم از معتبر، شرکتی است که قابلیت پیشرفت داشته باشد.


گام پنجم:
سعی کنید در شغلتان چنان متخصص شوید که کسی بالاتر از شما نباشد. دنیای امروز دنیای تخصص است. فقط فردی می تواند نفر اول رشته خود باشد که عاشق یادگیری باشد. البته اگر محصول باکیفیت و پرفروشی بسازید افرادی هستند که به سرعت کار شما را کپی می کنند؛ اما به یاد داشته باشید افراد کپی کار به پشت سر شما تعلق دارند و همانجا هم برایشان مناسب است.
جک ولش: ما در هر کاری وارد می شویم باید در آن حوزه اول یا دوم باشیم وگرنه سریعاً آن بازار را ترک میکنیم.


گام ششم:
تحولات آینده را با دقت زیر نظر بگیرید. تحولات عمیق و سریع تکنولوژی، اقتصاد و سبک زندگی همچون یک سونامی در حال حرکت به سمت سازمان ها، نیروهای کار، بازارها و مدیران است. تا سال ۲۰۲۰ میلادی اتفاقات بسیار جالبی خواهد افتاد که می تواند لذت بخش یا ناراحت کننده باشد که کاملاً به آمادگی افراد ربط دارد. تغییر کنید قبل از اینکه مجبور شوید.


گام هفتم:
همواره روی اصول کارکنید. اصول همیشه و در همه جای جهان یکسان بوده است. هرکسی اگر این اصول را رعایت کند، قطعاً نتایج بی نظیری خواهد گرفت. الآن در موقعیت و شرایط خاصی از جهان قرارگرفته ایم. الآن در پایان عصر صنعتی و شروع عصر ارتباطات هستیم. این بهترین زمان در طول تاریخ برای راه اندازی کسب وکار، موفقیت فردی و ثروت است. انتخاب کنید که از این شرایط به بهترین نحو استفاده کنید.

 

منبع:
سعید محمدی- نویسنده کتاب 2020

 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

سادات حسینی |   1395/01/15 10:48:48   |
3     0
با توجه به مقاله بالا به نظرم رسید شاید بیان تئوری "سطل آب" تا حدی مربوط وتکمیل کننده این مطلب باشد.
پول یکی از مهم‌ترین موضوعات در زندگی هر فرد است. تمام نیازهای جسمانی و حتی بیشتر نیازهای روحی با پول برطرف می‌شود و این غیر قابل انکار است.
پول آزادی بیشتری به ما می‌دهد زیرا هرچه ثروت بیشتری داشته باشیم، بیشتر می‌توانیم آنطور که می‌خواهیم زندگی کنیم، به جای رفتن به سرِ کاری که دوستش نداریم، به علائقمان بپردازیم یا به مکانی که دوست داریم سفر کنیم و در یک کلام آزادانه‌تر زندگی کرده و سبک زندگی خودمان را داشته باشیم!
از آنجا که در ذهن ما پول مساوی با آزادی است و بشر فطرتاً آزادی را دوست دارد، پاسخ این سؤال که: چگونه پولدار شویم؟ نیز نه تنها برایش بسیار مهم است بلکه مرتباً به دنبال راهکارهایی است که پاسخ سوال “چگونه پولدار شویم؟” باشد.
ثروتِ نامحدودی در جهان وجود دارد که همه افراد به یک میزان به این ثروتِ نامحدود دسترسی دارند.
و موضوع مهم دیگر این است که: باورهای هر فرد در مورد پول، میزانِ دسترسی‌اش را به این ثروت است.
تئوری سطل آب با زبانی بسیار ساده و ملموس ثروت موجود در جهان را به شما توضیح می دهد. این تئوری نه تنها درک کاملی از قانون ثروت به شما می‌دهد، بلکه شما را به دیدگاهی بهتر در مورد این موضوع که چگونه پولدار شویم، می‌رساند!
تمام جهان را مانند زمین پهناوری درنظر بگیرید که ابرهایی بی نهایت باران زا آسمانِ این زمین را پوشانده‌اند. بارانی همیشگی در حال باریدن بر این زمین است و شدتِ این باران در تمام نقاط این زمین یکسان!
افرادی با سطل‌هایی با شکل و اندازه‌های متفاوت در دست، زیر این باران ایستاده‌اند! در تئوری سطل آب، بارانِ همیشگی، نمادِ ثروتِ موجود در این جهان است که به یک میزان در اختیار همه قرار گرفته است!
چیزی که تعیین می‌کند، افراد چه مقدار از این ثروت را در اختیار داشته باشند، سطلِ هر فرد است! یعنی هر فرد فقط به اندازه‌ی سطلِ خود (باور) ثروت را دریافت می‌کند و نه بیشتر!
تئوری سطل آب شما را به این آگاهی در مورد خودتان می‌رساند که:
اولاً: سطل شما چه ویژگی‌هایی دارد؟ یعنی اجازه ورودِ چه مقدار از این ثروت به زندگی تان را می دهید!؟
ثانیاً: چگونه می‌توانید، سطل‌تان را برای دریافتِ ثروتِ بیشتر، مرتباً بهبود بخشیده و روشی قطعی برای این موضوع که چگونه پولدار شویم، داشته باشید!
منبع:
گروه تحقیقاتی عباس منش
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
رویـــا اسماعیلی |   1395/01/16 12:01:44   |
2     0
یه جمله کوتاه و مفید:اگه ولخرجی نکنیم پولدارمیشیم.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
نازنین حشمتی |   1395/04/03 21:25:39   |
0     0
آموزش رسمی به شما توانایی تامین هزینه های زندگی را می دهد، اما اگر خودتان به دنبال یادگیری بروید ثروتمند خواهید شد. –
جیم روهان
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics