تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بدون هدف زندگی کردن موجب روزمره گی و یکنواختی خواهد شد. تنها 3 درصد مردم هدف‌های مشخص دارند و آن‌ها را روی کاغذ می‌آورند.

مواظب افکارت باش که به گفتار تبدیل می‌شود، مواظب گفتارت باش که به افعالت تبدیل می‌شود، مواظب افعالت باش که تبدیل به شخصیتت می‌شود و مواظب شخصیتت باش که سرنوشت تو را رقم می‌زند. تلاشی ارزشمند است که هدفمند باشد، تلاش بی‌هدف مانند پرتاب تیر در تاریکی است. یک روش عالی برای موفقیت و مدیریت زمان آوردن افکار روی کاغذ است. اگر برای زندگی‌تان خود هدف‌هایی تدوین نکرده باشید، باید وقت و انرژی خود را صرف رسیدن دیگران به اهدافشان بکنید.
خصوصیات یک هدف خوب:
1- دست‌یافتنی باشد.
2- مشخص و روشن باشد
3- قابل‌اندازه‌گیری باشد
4- مقید به زمان باشد
5- مکتوب و مدرن باشد
6- باید واقعی باشد.
اگر رگ‌های موجود در مغز را در کنار هم قرار دهیم 4 بار دور محیط زمین می‌چرخد. ما فقط تنها از 12 % توانایی مغزمان استفاده می‌کنیم. برای رسیدن به موفقیت دو نوع تلاش لازم است: اول، تلاش ذهنی: کشیدن هدف به‌سوی ما. دوم، تلاش عملی: رفتن ما به‌سوی هدف. متنی که خواندید، مختصری از کتاب " از شنبه‌ها متنفرم" می‌باشد که فایل کتاب مربوطه برای کسب اطلاعات بیشتر قابل دانلوداست. در این کتاب سعی خواهد شد که ابتدا به روش هدف‌گذاری و سپس به روانشناسی هدف‌گذاری پرداخته شود.
 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics