تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تا به حال شده از خواندن کتاب های روانشناسی و تکرار عبارات تاکیدی خسته و دلزده شوی و با غرولند به خودت بگویی "جواب نمیدهد".

ویاگاهی اوقات وقتی همه تلاشت را برای رسیدن به کاری انجام می دهی و نتیجه ای نمی گیری، اما بگذار همین الان خیالت را راحت کنم که این تنها مشکل شما نیست و میلیون ها مردم دیگر مانند خودت نمیتوانند به درستی از قانون جذب استفاده کنند. اما ما به شما با دلیل و مدرک ثابت می کنیم مشکل فقط خود شما هستید نه قانون جذب.
قانون جذب میگوید هر چه فکر کنی همان می شود. هیچوقت نباید فراموش کنیم که ما به چیزی که فکر میکنیم میرسیم نه به چیزی که دوست داریم. همیشه یک حس خوب یک فکر خوب به دنبال میاورد .پس حس خود را سرشار از عشق و شوق کنیم وتلاش کنیم.


خب، فرمول  قانون جذب چیست؟ درخواست - باور - رها کردن - دریافت.
من می توانم هر کسی که می خواهم باشم، می توانم هر کاری که می خواهم انجام دهم، و به هر چیزی که می خواهم برسم "واقعاً فوق العاده است .من آمال و آرزوهای زیادی دارم ، و تنها کاری که باید انجام دهم این است که با فکر کردن به آنها از هستی بخواهم که آنها را دراختیار من بگذارد.
این مطالبی که خواندیدخلاصه ای از کتاب" چگونه خواسته هایمان را جذب کنیم؟!" از آقای رضا فریدون نژادمی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانیدبه فایل پیوسته مراجعه کنید.
 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics