تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نصاب جدید معاملات در کشور تعیین شد

 هیئت وزیران در چارچوب قانون برگزاری مناقصات، نصاب جدید معاملات کوچک، متوسط و بزرگ در کشور را با احتساب شاخص بهای کالاها و خدمات اعلام شده از سوی بانک مرکزی تعیین کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس این مصوبه و به استناد تبصره (1) ماده (3) قانون برگزاری مناقصات ـ مصوب 1383ـ نصاب جدید معاملات (موضوع ماده (3) قانون برگزاری مناقصات) برای سال1387 با احتساب شاخص بهای کالاها و خدمات اعلام شده از سوی بانک مرکزی برای سال 1386 تعیین شد.

 

بر این اساس، معاملات کوچک شامل معاملاتی است که کمتر از 35 میلیون ریال باشند،معـاملات متـوسط هم معاملاتی است که مبلغ مورد معامله بیش از سقف مبلغ معاملات کوچک بوده و از 350میلیون ریال تجاوز نکند و با تصویب دولت معاملاتی که مبلغ برآورد اولیه آنها بیش از 350میلیون ریال باشد، جزو معاملات بزرگ محسوب خواهند شد.

 

بر اساس مصوبه فوق نصاب‌های تعیین شده از تاریخ ابلاغ این تصویب‌نامه و تا زمانی که اصلاح نشده است، قابل اجرا خواهند بود.

 

این مصوبه در تاریخ 17/7/1387 از سوی پرویز داوودی، معاون اول رئیس‌جمهور، جهت اجرا ابلاغ شده است.

 

گفتنی است بر اساس تبصره (1) ماده (3) قانون برگزاری مناقصات وزارت‌ امور اقتصادی‌ و دارائی‌ مکلف‌ است‌ هر سال‌ نصاب ‌معاملات‌ را براساس‌ شاخص‌ بهای‌ کالاها و خدمات‌ اعلام‌ شده‌ توسط‌ بانک‌ مرکزی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌، جهت‌ تصویب‌ به‌ هیأت‌ وزیران‌ پیشنهاد کند.

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics