تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آیا بی پولی نگرانی اصلی شما می با شد؟ آیا می توانید با پولی که دارید تمام آرزوهای خود را برآورده نمائید؟ این کتاب مسیر پولدار شدن ، استقلال مالی  و امنیت مالی را نشان می دهد. 

نویسنده : بودو شفر ، مترجم: ابوالفضل حاج حسینی،  چاپ: دوم،  نشر: ناشر پارسا

 

راهی را که همه می توانند بپیمایند "بودو شفر "  آزموده های خود، اسرار مربوط به پولدار شدن را فاش می کند. بدوشفر فنون مبهوت کننده، اما خیلی ساده و بسیار موثری را در رفتار با پول به شما یاد می دهد.  چگونه در طول مدت هفت سال میلیونر شوید. یازده روش بسیار جالبی که می توانید با اجرای آن ها درآمد خود را افزایش دهید. روشی که می توانید تمام قرض های خود را باز پرداخت کرده و همزمان ثروت جدیدی بدست آورید. افشای اسراری در مورد پول که هیچ بانکی آن ها را برای شما فاش نمی کند. در بین کتب بی شماری که در مورد بهترین روش های پولدار شدن نوشته شده این کتاب سرآمد آن ها می باشد.

 

روزنامه دی ولت:  "بودو شفر" مربی پول در این کتاب به دارندگان شرکت ها، کارمندان و حقوق بگیران نشان می دهد که چگونه می توان به طریق صحیح پولدار شد. او خواننده را بیدار می کند و فورا دانش و فنون علمی را در اختیار او قرار می دهد.

 

زوددویحه زاتندنگ - از روزنامه جنوب آلمان: "بودو شفر" در این کتاب اسرار و رموز پولدار شدن و فنون بسیار موثر کار آمد را در رفتار با پول ارائه کرده است.

 

ولت ام زونتاک  از روزنامه ولت روز یکشنبه: "بودو شفر" با درج تجربیات، نوشته های طنز گونه اش همراه با پندهای بسیار جالب در این کتاب دست خواننده را می گیرد و او را در مسیر رسیدن به اولین میلیون پول هدایت می کند. 

 

منبع: 

مجله فوکوس 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics