تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

 

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را موظف به همسان سازی حقوق بازنشستگان با دریافتی کمتر از ۲ میلیون تومان کردند 1395/12/29
نمایندگان در جلسه علنی (سه شنبه 10 اسفند) قوه مقننه و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 96 کل کشور، با 160 رای موافق، 6 رای مخالف، 2 رای ممتنع از مجموع 217 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان بند الحاقی 1 تبصره 12 این لایحه را تصویب کردند. براساس این مصوبه مجلس، دولت مجاز شد اعتبار ردیف 120-550000 جدول شماره (9) این قانون را برای افزایش و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح که دریافتی ماهانه آنها کمتر از بیست میلیون ریال است، براساس آیین‌نامه اجرائی که توسط سازمان برنامه و بودجه کشور با همکاری دستگاههای ذی‌ربط تهیه می‌شود و به تصویب هیئت وزیران می‌رسد، اختصاص دهد.

1- در صورت مکفی نبودن اعتبار پیش‌بینی‌شده در ردیف مذکور، دولت می‌تواند از محل منابع هدفمندی یارانه‌ها (فقط از محل پرداخت نقدی یارانه به خانوار) نسبت به تأمین اعتبار اقدام نماید.

2- صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح مکلفند افزایش احکام حقوقی سال 1396 بازنشستگان ذی‌نفع ناشی از اجرای این حکم را از 1/1/1396 اعمال نمایند.

وکلای ملت همچنین با الحاق یک بند به تبصره 11 این لایحه مقرر کردند که صندوق تامین خسارت‌های بدنی مکلف است از محل ردیف 1100005 و منابع موضوع این تبصره علاوه بر تعهدات قبلی خود دیه زندانیان حوادث رانندگی که به دلیل محدودیت سقف تعهدات شرکت‌های بیمه و صندوق مذکور در زندان به سر می‌برند و قبل از لازم‌الاجرا شدن قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 20 اردیبهشت 95 زندانی شده‌اند را تامین نماید تا پس از معرفی ستاد دیه کشور نسبت به‌ آزادی آنها اقدام گردد.

منبع حبرگزاری تسنیم

 


    استخدام در بخش های بیمه ودرمان سازمان تامین اجتماعی در اسفند 95 1395/12/27
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های بیمه ودرمان این سازمان در سال جاری خبر داد.

.به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین  اجتماعی به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، از بین متقاضیان  از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش نیرو جذب می کند.

 

وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir یا estekhdami.tamin.ir نسبت به ثبت نام قدام کنند.
اردلان در ادامه گفت: متقاضیان استخدام درسازمان تامین اجتماعی، شرایط عمومی و اختصاصی و عناوین شغلی را به دقت مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام کنند.
وی افزود: داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، صرفا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان معتبر و قابل استناد است.

منبع پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی

 


    سهام 5 شرکت دولتی واگذار می شود 1395/12/02
سهام 5 شرکت دولتی در اسفند ماه امسال توسط سازمان خصوصی سازی واگذار می شود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از سازمان خصوصی سازی؛ سهام ۵ شرکت دولتی در اسفند ماه امسال روی میز فروش می‌رود که بر این اساس ۹۵درصد سهام شرکت سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت به قیمت پایه هر سهم ۱۲هزار و ۳۷۰ ریال و ارزش کل پایه ۹۹۸ هزار و ۸۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روز دوم اسفند امسال از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

همچنین تعداد ۳۱۹ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۰۵ سهم ذغالسنگ البرز شرقی معادل ۹۵ درصد سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم ۱۸۲۶ ریال و ارزش کل پایه ۵۸۴ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۳۳۰ ریال در این روز به مزایده گذاشته می شود.

این گزارش می افزاید: ۹۶.۰۳۸ درصد سهام شرکت نوسازی صنایع ایران شامل ۸۷ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۶۰۲ سهم به قیمت پایه هر سهم ۲ هزار و ۷۱۰ ریال و ارزش کل پایه ۲۳۸ میلیارد و ۴۷۸ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۴۲۰ ریال؛ ۲۴.۷ درصد سهام شرکت گوشت یزد شامل ۱۸ هزار و ۵۵۰ سهم به قیمت پایه هر سهم یک میلیون و ۴۰۲ هزار و ۳۹۴ ریال و ارزش کل پایه ۲۶ میلیارد و ۱۴ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۰۰ ریال و ۰.۰۲۵ درصد سهام شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس شامل ۲ میلیون سهم به قیمت پایه هر سهم ۵۴۳۷ ریال و ارزش کل پایه ۱۰ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در روز دوم ماه پایانی امسال از طریق مزایده واگذار می شود.

 


هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics