تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

 

    نمایندگان تشکل‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با برگزاری مراسم‌های هفته کارگر 1396/01/20
اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر سال ۹۶ قزوین روز گذشته (۱۶ فروردین) باحضور اعضای ستاد در محل خانه کارگر این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه روز گذشته(۱۶ فروردین ماه) که اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر  قزوین در سال جاری محسوب می‌شود، نمایندگان تشکل‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با برگزاری مراسم‌های هفته کارگر سال ۹۶  استان حضور داشتند.

عید علی کریمی، دبیر خانه کارگر قزوین در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال" اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال" افزوده است: خانه کارگر اعتقاد راسخی به تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال دارد و در این راستا  تمام تلاش خود را خواهد کرد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه های ستاد هفته کارگر سال ۹۶ استان قزوین گفته است: جشن خانوادگی تجلیل از کارگران نمونه ، بازدید از کارگاه‌ها، نشست با انجمن های صنفی کارگری از برنامه های شاخص هفته کارگر بوده که ان‌شاالله با همکاری اعضای ستاد بتوانیم  برنامه هایی در شان جامعه کارگری برگزار کنیم.

به گفته وی از پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه هرسال هفته کارگر است که برای هرروز نامی انتخاب‌شده و همسو با آن نام نیز برنامه‌هایی تدارک دیده‌شده است.

طبق اظهارات وی همچنین  صبح روز یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه  ۹۶ شاهد تجمع بزرگ کارگران و بازنشستگان استان قزوین در سالن اجتماعات تالار شهر الوند خواهیم بود.

منبع حبرگزاری کار ایران – ایلنا

 


هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics