تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

هتل 5 ستاره گرانتر است یا تخت بیمارستان ؟بدون بیمه سفرکردن چقدر هزینه خواهد داشت ؟

تحقیقات نشان می دهد مسافرانی که بدون بیمه به سفر می روند و گاهی مجبور به استفاده از خدمات درمانی و یا ماندن در بیمارستان های خارجی هستند 12 برابر بیشتر از اقامت در یک هتل پنج ستاره هزینه بیشتری پرداخت خواهند کرد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از لست سکند، این تحقیق با قیاس هزینه یک شب ماندن در بیمارستان با هزینه متوسط اقامت در هتل پنج ستاره نشان می دهد موناکو گرانترین بیمارستان ها را نسبت به هتل های لوکس پنج ستاره دارد. چرا که هزینه اقامت یک شب در هتل پنج ستاره حدودا 385 دلار خواهد بود این در حالیست که اگر مسافران مجبور به ماندن در بیمارستان شوند 2583 دلار باید پرداخت کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

پس از آن کشور کوچک و مستقل لوکزامبورگ گرانترین بیمارستان ها را دارد، افرادی که به این شهر سفر می کنند باید آگاه باشند هزینه ماندن در بیمارستان های این شهر 12 برابر اقامت در یک هتل 5 ستاره خواهد بود. متوسط هزینه اقامت در یک هتل پنج ستاره 117 دلار هر شب است این در حالیست که بیمارستان 1360 دلار هزینه خواهد داشت.

 

در ادامه کشور نروژ با نسبت هزینه 1007 دلار به 248 دلار و قطر با 981 دلار به 138 دلار ( هزینه بیمارستان نسبت به هتل 5 ستاره ) گرانترین بیمارستان ها را دارند. کمی به رده های پایین تر این جدول می رویم ، جایی که اسپانیا با هزینه 332 دلار بابت ماندن در بیمارستان و فرانسه 428 دلار و آمریکا با 482 دلار قرار گرفته اند. همچنین انگلستان نیز با متوسط هزینه 423 دلار بابت بستری شدن در بیمارستان در رده بیست و سومین تخت بیمارستان گران در جهان قرار می گیرد.

 

 

منبع خبر: لست سکند
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics