تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اپلیکیشن کی کجاس؛ شهر شما در جیب شما + دانلود

کی کجاس بانک اطلاعات شهری ایران است که به شما کمک می‌کند تا هر مکانی که به دنبال آن هستید را به سرعت پیدا کنید و اطلاعات لازم در مورد آن را به دست آورید.

 

سال‌ها پیش در خانه هر ایرانی می‌توانستید دفترچه راهنمای قطوری پیدا کنید که صدها صفحه داشت و در آن تمامی شماره تلفن‌های ضروری و اطلاعات تماس بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، سینماها، رستوران‌ها، مدارس، مساجد و خلاصه هر اطلاعاتی که ممکن بود یک شهروند به آن نیاز پیدا کند، وجود داشت.

اکنون که شهرها وسعت پیدا کرده­اند و تعداد مراکزی که هر شهروند ممکن است در طول روز با آن­ها سر و کار داشته باشد بیشتر شده، نیاز به داشتن راهنما و مرجع برای اطلاعات شهری هم کاربرد بیشتری دارد.

کی کجاس، بانک اطلاعات شهری ایران است که فعلا در فاز اول، شهر تهران را پوشش می‌دهد. در حال حاضر بیش از 211 هزار مکان در شهر تهران با دسته‌های موضوعی مختلف در کی کجاس ثبت شده است که به کاربران امکان می‌دهد هر آنچه را  که در شهر به دنبالش هستند به سادگی در اطراف خود پیدا کنند تا در خیابان‌های شهر سردرگم نشوند.

اگر برای صرف شام با دوستانتان به دنبال یک رستوران خوب می‌گردید یا می‌خواهید عصر جمعه خود را در یک مکان تفریحی سپری کنید، اگر نیاز به بنزین زدن دارید یا برای خرید نان دنبال نزدیک‌ترین نانوایی محله هستید، کافیست تا اپلیکیشن کی کجاس را روی آیفون یا گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا مکان مورد نظرتان را بیابید و اطلاعات لازم در مورد آن را به دست آورید.

در صفحه خانه اپلیکیشن کی کجاس کادر جستجو و مهم‌ترین دسته‌هایی که ممکن است هر شهروند به آن نیاز پیدا کند قرار داده شده است. مکان‌ها و دسته‌های ثبت شده در کی کجاس آنقدر متنوع و گسترده است که بعید است به چیزی که می‌خواهید نرسید و موتور جستجوی قدرتمند و سریع کی کجاس آن را پیدا نکند.

اگر شبی هوس پیتزا خوردن به سرتان زد کافیست تا کلمه پیتزا را در کی کجاس جستجو کنید تا نزدیک‌ترین و بهترین پیتزا فروشی‌های شهر روی نقشه به شما نمایش داده شود. یا اگر برای انجام کارهای بانکی نیاز به خودپرداز داشتید می‌توانید با انتخاب دسته خودپرداز  همه دستگاه‌های خودپرداز اطرافتان را بیابید.

از آنجا که کی کجاس از نقشه‌های اختصاصی سیدار استفاده می‌کند، اطلاعات ثبت شده در آن دقیق‌تر و مطمئن‌تر از نمونه‌های خارجی است و به طور محسوسی سریع‌تر از آنها باز می‌شود. همچنین ثبت تمامی لایه‌های اطلاعاتی و برچسب‌های نقشه به زبان فارسی کمک زیادی به استفاده راحت‌تر کاربران ایرانی از کی کجاس کرده است.

با سوایپ کردن صفحه خانه به طرف بالا، کی کجاس به شما بهترین مراکز تفریحی، رستوران‌ها و کافه‌های شهر را پیشنهاد می‌دهد. با سر زدن به این بخش می‌توانید مکان‌های جدیدی پیدا کنید که تا حالا گذرتان به آنها نیفتاده است. همچنین دیدن پرطرفدارترین مکان‌ها به انتخاب کاربران کی کجاس نیز خالی از لطف نیست.

در کی کجاس برای هر یک از مکان‌های ثبت شده اطلاعات کاملی وجود دارد. مثلا با انتخاب یک رستوران علاوه بر دیدن آدرس می‌توانید عکس‌ غذاها، شماره تماس، ساعت کاری،  نظرات کاربران و ایستگاه‌های مترو و اتوبوس نزدیک آن را مشاهده کنید.

هر کاربری که در کی کجاس ثبت نام کند این اجازه را دارد که در تکمیل و بهبود اطلاعات سهیم باشد، مکان‌های جدید به آن بیفزاید و اگر اطلاعات اشتباهی مشاهده کرد، اصلاحش کند. البته این ویرایش‌ها همگی پس از بازبینی تیم پشتیبانی کی کجاس اعمال می‌شوند تا از کیفیت اطلاعات کاسته نشود.

همانطور که گفتیم کی کجاس فعلا اطلاعات شهر تهران را پوشش داده است اما به زودی سایر شهرهای ایران نیز به آن اضافه میشود. کاربران اندرویدی می‌توانند کی کجاس را از بازار و کاربران iOS آن را از اپ استور روی گوشی خود دریافت نمایند. 

 

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics