تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
ثبت نام آزمون دکتری آزاد 96 به صورت متمرکز

تعیین تکلیف ثبت نام در کنکور دکتری آزاد 96

سازمان سنجش اعلام کرد: نظر به اینکه مقرر شد ثبت‌نام و برگزاری آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ ۶ اسفندماه سال ۹۵ صورت پذیرد لذا آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه مذکور هستند، لازم است نسبت به انجام ثبت‌نام و یا در صورت لزوم اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی یا کدرشته امتحانی براساس اطلاعیه‌های این سازمان و با توجه به دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از طریق سایت سازمان به نشانی (www.sanjesh.org) حداکثر تا ۳۰ آذرماه جاری اقدام کنند.

 

 

داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش و دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نکرده اند لازم است حداکثر تا تاریخ مذکور (۹۵/۹/۳۰) منحصراً به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انجام ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

در صورتی که افرادی وجود دارند که صرفا در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند، لازم است با مراجعه به سایت این سازمان، نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اقدام و کد رهگیری مربوط را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند. بدیهی است هزینه ثبت‌نامی آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق دانشگاه مذکور عودت داده می‌شود.

 

تذکر مهم: در صورت عدم مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و عدم تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی، از نظر این سازمان این افراد به عنوان داوطلب آزمون دوره های تحصیلات تکمیلی سال 96 تلقی نخواهند شد و امکان شرکت آنان در آزمون مذکور وجود ندارد. و بدیهی است برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز نمی‌توانند متقاضی گردند.

 

نحوه انتخاب رشته و پذیرش

برای پذیرش در رشته محل‌های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته و در زمان مقرر بر اساس جدول برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنما و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

 

برای پذیرش در رشته محلهای دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته در زمان مقرر (نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۹۶) از طریق سایت دانشگاه مذکور به صورت مستقل و براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های دانشگاه مذکور صورت خواهد گرفت.

منبع خبر: سازمان سنجش آموزش کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics