تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی

اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ توسط شرکت علمی،تحقیقاتی ومشاوره ای آینده ساز و تحت حمایت سیویلیکا در شهر ساری برگزار می شود.

 

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: تجارت، مدیریت و حسابداری
برگزار کننده: شرکت علمی،تحقیقاتی ومشاوره ای آینده ساز
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: ساری

محورهای همایش:

مدیریت و حسابداری
در حوزه های: بازرگانی، بازاریابی، استراتژیک، کارآفرینی، مالی، اجرایی، گردشگری و هتلداری، منابع انسانی، صنعتی، دولتی، اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری)، تکنولوژی و فناوری اطلاعات، بازاریابی الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، امور بانکی، آموزش عالی، خدمات بهداشتی، درمانی و بیمارستانی، رسانه و مدیریت امور فرهنگی، ریسک، بحران، جهانگردی، امور شهری، آموزشی، محیط زیست، کسب و کار، پروژه، دانش، اسلامی، بیمه، علوم تربیتی، بازرگانی بین الملل.

 اقتصاد مقاومتی
در حوزه های: اقتصاد مقاومتی و شرکتهای دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات، اقتصاد کشاورزی، اقتصاد نفت و محیط زیست.


 علوم انسانی و اسلامی و تربیتی
 جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و روستایی


 سایر موضوعات با محوریت:
توسعه اقتصادی پایدار و برنامه ریزی، سیاستهای پولی و مالی، تبلیغات و روابط عمومی، جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی، اخلاق در مدیریت و کسب و کار.

منبع خبر: سیویلیکا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics