تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت تویوتا و لکسوس + شرایط فروش اقساطی ایرتویا (دی 95)

ایرتویا، نمایندگی رسمی تویوتا، جدیدترین قیمت به همراه شرایط فروش خودروهای تویوتا و لکسوس را منتشر کرد. اولین ویژگی این لیست اضافه‌شدن مدل‌های 2017 است.

در خانواده پریوس سه تیپ جدید اضافه شده است. پریوس در مدل 2016 خود تنها سه تیپ A و B و C داشت و قیمتش بین 139.5 تا 148 میلیون تومان بود. ولی پریوس 2017 حالا بین 143.5 تا 156.5 میلیون تومان قیمت دارد. پریوس 2017 علاوه‌بر سه تیپ سابقش، در تیپ‌های T1 و T2 و همچنین تیپ B بعلاوه هدآپ نیز فروخته می‌شود. باتوجه به این قیمت‌ها، اضافه‌شدن آپشن هدآپ 7 میلیون تومان برای مشتریان هزینه دارد!

در خانواده لکسوس نیز اتفاقاتی رخ داده است؛ NX200 همچون سابق فقط در مدل F Sport تحویل مشتریان می‌شود با این تفاوت که مدل فول 2017 آن 10 میلیون تومان گران‌تر از ماه گذشته است. البته مدل 2016 این خودرو، که آخرین نفس‌هایش را در بازار می‌کشد، همچنان فروش دارد ولی از آنجایی که قیمت جدیدش 20 میلیون تومان گران‌تر از قیمت ماه گذشته است، مشتریان کمتری به سمتش می‌روند و احتمالا به همین دلیل است که فقط برای این خودرو تخفیف نقدی گذاشته‌اند.

به تیپ‌های NX300 نیز دو تیپ ارزان T1 و T2 اضافه شده است. مدل 2016 این خودرو 319.5 تا 355 میلیون تومان قیمت داشت ولی حالا مدل 2017 آن بین 298 تا 363 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

خرید نقدی و اقساطی پریوس 2017؛ از 24 آذر تا اطلاع ثانوی
 

 

 

 

خرید نقدی و اقساطی لکسوس NX؛ از 24 آذر تا اطلاع ثانوی
 

 

 

 

خرید مشارکتی؛ از 24 آذر تا اطلاع ثانوی
 

 


 

 

# در بخشنامه ایرتویا آمده است:

1. کلیه قیمت‌ها به تومان است.

2. دریافت مبالغ خارج از بخشنامه تحت هر عنوانی غیر مجاز است.

3. قیمت کل خودرو، با احتساب هزینه مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری و فیش عوارض 10% اعلام شده است.

4. هزینه بیمه شخص ثالث یک ساله کلیه خودروها به عهده شرکت است.

5. کلیه مبالغ پرداختی بابت خرید خودرو فقط به نام و به حساب بانکی شرکت توسعه خدماتی بازرگانی آریتا واریز شود و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال واریز مبالغ به غیر را ندارد.

6. در صورت تاخیر در تحویل خودرو، جریمه دیرکرد به کلیه مبالغ پرداختی توسط مشتری، اعم از پیش پرداخت و چک‌های اقساطی تعلق می‌گیرد و امکان عودت چک‌ها وتغییر زمان آن وجود ندارد.

7. استفاده از تسهیلات موضوع این بخشنامه مستلزم تکمیل و تایید کلیه مدارک درخواستی شرکت لیزینگ طرف قرارداد است و در صورت عدم تایید مدارک، خریدار می‌تواند اقدام به خرید نقدی نماید و در صورت انصراف، وجه پرداختی عودت داده خواهد شد.

8. نظر به اینکه انجام فرآیند شماره‌گذاری خودروها در شهر تهران توسط نماینده شرکت انجام می‌شود، خریداران در تهران باید در هنگام ثبت نام، کل هزینه‌های شماره‌گذاری و فیش عوارض  10% را پرداخت نمایند. در خصوص خریداران دیگر شهرها، با توجه به انجام فرآیند شماره‌گذاری در همان شهر، پرداخت مبلغ خودرو بدون احتساب هزینه‌های شماره‌گذاری و فیش عوارض 10% و مطابق با رویه جاری خواهد بود.

9. در فروش مشارکتی، قیمت نهایی خودرو در زمان تکمیل وجه و بر اساس قیمت فروش نقدی مطابق با بخشنامه روز تعیین می‌گردد.

10. در زمان تکمیل وجه، سود مشارکت از قیمت نهایی خودرو کسر خواهد شد.

11. در فروش مشارکتی لکسوس، سود مشارکت و تخفیف ویژه از قیمت نهایی خودرو کسر خواهد شد.

12. تایید و ثبت قرارداد منوط به ارسال اسناد پرداختی و قرارداد به دفتر مرکزی است. بدیهی است تاریخ شروع قرارداد، تاریخ وصول پیش پرداخت خواهد بود.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics