تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آگهی استخدام درجه دار و امداد گر رزم نیروی زمینی ارتش سال 97

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر درجه دار و امدادگر رزم (حرفه بهداشت و درمان) به صورت پیمانی 5 ساله از بین جوانان مؤمن و متعهد با شرایط و امتیازات زیر داوطلب پسر استخدام می نماید.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پرتال دانشگاهی کشور، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر درجه دار و امدادگر رزم (حرفه بهداشت و درمان) به صورت پیمانی 5 ساله از بین جوانان مؤمن و متعهد با شرایط و امتیازات زیر داوطلب پسر استخدام می نماید. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

شرایط:

داشتن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته‌‌های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و معارف ، فنی حرفه ای و کار دانش (به غیر از رشته های دامداری، باغبانی ،کشاورزی و امور زراعی) در رشته های مورد نیاز با حداقل معدل کل ۱۳ به بالا (دارندگان معدل بالاتر در اولویت خواهند بود).

 

حداقل سن 17 سال و حداکثر 20 سال تمام تا تاریخ اولین روز ثبت نام ( 20 /02/97) مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می گردد.

 

تقویم استخدامی :
    

 ثبت نام : علاقه مندان به همراه مدارک به نزدیک ترین دفتراستخدام  محل سکونت از تاریخ : 20/2/97 تا  10/3/97 حضوراً مراجعه و ضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

محل برگزاری آزمون درجه دار پیمانی : حوزه های ثبت نامی خواهد بود

 

کارت ورود به جلسه :

 داوطلبان می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی و رسید ثبت نام جهت دریافت کارت ورود به جلسه درتاریخ های 27/4/97 و 28/4/97 به حوزه های ثبت نامی مراجعه نمایند .

 

تاریخ برگزاری آزمون : 29/4/97

 

تاریخ اعلام نتیجه : 9/5/9

منبع خبر: پرتال دانشگاهی کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics