تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پس از سال ها اولین گوشی اندرویدی نوکیا ۶ آمد +عکس

سازنده فنلاندی، نوکیا 6 را با شعار طراحی جدید و کیفیت برتر نوکیای قدیم ساخته و می‌گوید از 2 ماه دیگر در دسترس خریداران است

سازنده فنلاندی، نوکیا 6 را با شعار طراحی جدید و کیفیت برتر نوکیای قدیم ساخته و می‌گوید یکی دو ماه دیگر از طریق سایت JD.com به قیمت خرده‌فروشی 245 دلار قابل‌خرید خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، بدنه آلومینیومی این گوشی از سری صنعتی 6000 تعریف‌شده و شکل‌گیری آن زیر دستگاه به‌صورت یکپارچه 55 دقیقه طول می‌کشد و چارچوب فلزی زیبایی که می‌بینید را به رخ می‌کشد.

گوشی 5.5 اینچی با نمایشگر IPS و رزولوشن 1920در 1080 پیکسل را می‌بینید که فول اچ دی تعریف‌شده و با گوریلا گلس 2.5D محافظت‌شده است.

پردازنده اسنپ دراگون 430 را با مودم LTE X6 در کنار هم قرار داده تا عمر باتری (3000 میلی آمپرساعت) و گرافیک نسبتاً معقولی را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

نوکیا 6 با حافظه داخلی 64 گیگ و 4 گیگ رم تعریف‌شده و صدای دالبی فوق العاده ای دارد. دوربین 16 مگاپیکسلی آن اتوفوکوس داشته و دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی تعریف‌شده است که لنز f/2.0 قدرت بالایی به آن می‌دهد.

آرتو نوملا مدیر اجرایی اچ ام دی می‌گوید مدت زیادی از تولد HMD نمی‌گذرد و ما با شنیدن صدای مشتری گوشی متناسب باسلیقه آنها ساخته‌ایم. این کمپانی قرار است ظرف 3 سال آینده 500 میلیون دلار روی گوشی و تبلت با برند نوکیا سرمایه گذاری کند.

گوشی

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics