تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام در پنجمین آزمون‌ استخدامی متمرکزدستگاه های اجرایی کشور سال 1397

پیرو اطلاعیه های مورخ 97/02/17 و 97/02/18 و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال 1397، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام در آزمون مذکور می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحات جدید ذیل در دفترچه راهنمای ثبت نام صورت گرفته است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از سازمان سنجش، بنابراین کلیه متقاضیان‌، ضرورت دارد که تا مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند. لازم به توضیح است مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

-  اصلاحات جنس پذیرش در شغل محل های سازمان شیلات ایران و سازمان دامپزشکی کشور:

1-  جنس پذیرش در کدشغل محلهای 10258 تا 10280 و همچنین کد شغل محلهای10330 و 10331 مربوط به سازمان شیلات ایران در شغل کارشناس امور صید و صیادی 1، از مرد و زن به صرفاً جنس مرد اصلاح می‌گردد.

2- جنس پذیرش در کدشغل محلهای 10239 و 10240 مربوط به سازمان دامپزشکی کشور در شغل کارشناس امور آموزشی (نظارت بر ذبح شرعی) از مرد و زن به صرفاً جنس مرد اصلاح می‌گردد.

منبع خبر: سازمان سنجش
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics