تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیمه ای که برای سومین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه ای را کسب کرد

بنابر اعلام مرکز رتبه بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی، در نوزدهمین سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران و در میان 500 شرکت بزرگ کشور با در نظر گرفتن 33 شاخص، ده پله صعود و فروش 26709 میلیارد ریال در سال 1394، برای سومین سال متوالی، "بیمه آسیا" رتبه اول گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران را کسب کرد.

 


بنابراین گزارش، در مراسمی که با حضور فعالان اقتصادی و مدیران عامل شرکت های برترایران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بیمه آسیا با رتبه پنجاه و دوم به عنوان رتبه اول گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران معرفی شد.


بنابر اعلام سازمان مدیریت صنعتی، این رتبه بندی با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.


هم چنین هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایران و رتبه بندی آن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه های اقتصادی بیان شده است.


این گزارش می افزاید ، بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور و دارا بودن بیش از یکصد شعبه و سه هزار نمایندگی در سراسر کشور، در تمامی نوزده سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران در این فهرست قرار داشته است. 

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics