تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پذیرش ۸۵ درصد حجم دانشگاه‌ها بدون کنکور است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: بیش از ۸۵ درصد حجم دانشگاه‌ها و پذیرش‌های فعلی بدون کنکور است، اما در خصوص رشته‌هایی که طرفداران بیشتری دارند باید سنجش و مقایسه‌ای بین داوطلبان صورت گیرد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، در خصوص حذف کنکور اظهار داشت: در مورد حذف کنکور در سال آینده که تکلیف مشخص است و قبلا هم گفته‌ایم بیش از ۸۵ درصد حجم دانشگاه‌ها و پذیرش‌های فعلی بدون کنکور و فارغ‌التحصیلی است، اما در خصوص رشته‌هایی که طرفداران بیشتری دارند باید سنجش و مقایسه‌ای بین داوطلبان صورت گیرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه او هم مشمول بازنشستگان می‌شود یا خیر، گفت: این قانون شامل من نمی‌شود اما در مجموع وزرا از این قانون مستثنی هستند.

غلامی ادامه داد: بحث فعلی قانون استخدام و آیین‌نامه استخدامی است که ماده‌ای به اسم بازنشستگی دارد و طبق آن همه کسانی که در دولت کار می‌کنند و از دولت حقوق می‌گیرند یک روزی بازنشسته می‌شوند و باید از سازمان بازنشستگی حقوق دریافت کنند اما اساتید بعد از بازنشستگی از بیمه خارج نمی‌شوند و مادامی که می‌خواهند تجهیزات آنها شامل میز و دفاترشان در اختیارشان است.

 

وزیر علوم در پایان گفت: من در این خصوص بخشنامه هم صادر کردم این مساله قانون است و به معنای اخراج کسی نیست.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics