تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خریدهای غیرضروری عامل گرانی‌های اخیر!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان، خریدهای غیرضروری ناشی از جو روانی حاکم بر بازار را عامل افزایش قیمت‌ها در روزهای اخیر برشمرد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، عسگری در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: باید مردم برای ایجاد آرامش در بازار با مسوولان همراهی کنند. هیچ اتفاقی برای تولید کشور نیفتاده است و بخش زیادی از علل تلاطم‌های ارزی موجود در بازار ناشی از همین جو روانی است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به اینکه نگرانی‌های زیاد مردم نسبت به آینده سبب مشکلات این روزهای بازار و افزایش قیمت‌ها شده است خاطرنشان کرد: دولت بدون حمایت مردم و به تنهایی نمی‌تواند بازار را به سرعت کنترل و مدیریت کند و برای تحقق این هدف مهم همراهی مردمی لازم است.

 

معاون استاندار سمنان، افزایش بیش از حد تقاضا را عامل مهم و همیشگی افزایش قیمت‌ها عنوان و تصریح کرد: هیچ نارسایی در بازار وجود ندارد و بنابراین نباید مردم به صورت انبوه و غیر ضروری کالایی را خریداری کنند، چراکه همین موضوع آغاز مشکلات بوده و به افزایش قیمت‌ها دامن می‌زند.

 

عسگری با تأکید بر اینکه امروز باید یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای ستاد تنظیم بازار در استان سمنان ایجاد اطمینان خاطر برای مردم باشد گفت: مردم باید اطمینان داشته باشند که تولید در کشور به اندازه کافی وجود دارد.

 

وی با تأکید بر لزوم آگاه‌سازی مردم درباره مضرات خریدهای غیرضروری و انبوه آنان بر بازار اضافه کرد: مردم باید آگاه شوند که همراهی کردن آنان در خریدهای غیر ضروری افزایش قیمت‌ها را به دنبال دارد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان از رسانه‌ها خواست تا به ایجاد آرامش در بازار و همراهی مردمی در این مهم کمک کنند

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics