تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اپلیکیشن سوابق بیمه.apk مورد تایید نیست

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به انتشار موبایل اپلیکیشن غیر مجاز (سوابق بیمه.apk)، بیمه شدگان بدانند این برنامه، مورد تایید سازمان تامین اجتماعی نیست.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، علی معیری گفت: در صورت دریافت و نصب این برنامه، چالش‌های امنیتی شامل؛ سرقت اطلاعات حیاتی مانند نام کاربری و رمز عبور سرویس سابقه و دریافت هزینه ۴۰۰ تومان بصورت روزانه برای بیمه شدگان ایجاد می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند جهت دریافت ریز سوابق بیمه‌ای خود، به صورت رایگان از طریق روش‌های مطمئن https://sabeghe.tamin.ir (جهت دریافت سابقه کامل)، استفاده از کد دستوری#۱۴۲* (جهت دریافت آخرین سابقه و ریز دستمزد) و موبایل App «تامین اجتماعی من» (در دو نگارش اندروید و ios) (برای دریافت اطلاعات آخرین سابقه و ریز دستمزد) اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان محترم می‌توانند جهت دریافت موبایل App «تامین اجتماعی من» به سایت رسمی این سازمان به آدرس https://tamin.ir مراجعه کنند و به زودی نسخه به روز شده موبایل اپ سازمان شامل اطلاعات کامل و تجمیعی سوابق ارائه می شود.

 

معیری به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در صورت دریافت برنامه ذکر شده، در اسرع وقت نسبت به حذف برنامه از گوشی همراه خود و غیر فعال کردن سرویس ارزش افزوده اقدام و رمز عبور حساب کاربری خود را با توجه به الزامات امنیتی (حداقل ۸ کاراکتر و استفاده از گذر واژه‌هایی که هم دارای کاراکترهای خاص باشند و هم در آن‌ها از اعداد و حروف کوچک و بزرگ استفاده شده باشد)، تغییر دهند.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics