تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۱۰۰درصد اظهارنامه‌های مالیاتی الکترونیکی شد

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک در کشور، ۱۰۰ درصد اظهارنامه های مالیاتی، الکترونیکی شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، رضا باقری اصل با بیان اینکه برای رشد اقتصاد در فضای ICT باید مطالبه گر باشیم، اظهار داشت: فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از حوزه های امیدبخش در کشور به شمار می رود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به رشد رتبه توسعه دولت الکترونیک در کشور، افزود: باید توجه داشت که سنجش این رشد توسط داوران بین المللی صورت می گیرد به طوری که ما مرجع هایی  را در اختیار داوران قرارمی دهیم و آنها این شاخص ها را با مدل های خود تطبیق می دهند. البته روش های ارزیابی شاخص های جهانی توسعه دولت الکترونیک، در دوره های مختلف متفاوت است به طوری که اگر همین داده ها را در دوره بعد ارائه دهیم مورد قبول واقع نمی شود.

 

عضو هیات عامل سازمان فناوری از الکترونیکی شدن ۱۰۰ درصد اظهارنامه های مالیاتی در راستای ارائه یکی از خدمات دولت الکترونیک در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرحله رسیدگی و دادرسی مالیات ها هنوز الکترونیکی نشده اما در تلاش هستیم تا مالیات نقل و انتقال املاک و بیمه را نیز به صورت الکترونیکی انجام دهیم.

 

باقری اصل با بیان اینکه الکترونیکی شدن خدمات به حوزه سلامت نیز رسیده است، اظهار کرد: در دیدار وزیر ارتباطات با مسئولان سازمان تامین اجتماعی، موضوع استحقاق درمان تعیین شد و از بین ۶۰۶ بیمارستان وزارت بهداشت ۵۸۳ بیمارستان مشمول استحقاق درمان شدند.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics