تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ارائه بسته‌های تشویقی به سرمایه‌گذاران بندری

حسن‌زاده گفت: بسته‌ حمایتی از 21 اردیبهشت ماه به فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران تعلق گرفته و بسته‌های تشویقی دیگر برای خطوط کشتیرانی و لاینری به زودی به تصویب می‌رسد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، محمدعلمی حسن‌زاده معاون امور بندری و اقتصادی  سازمان بنادر  و دریانوردی در نشست امروز خود از ارائه بسته‌های تشویقی برای رونق حمل و نقل دریایی و توسعه فعالیت‌های بنادر کشور خبر داد و گفت: بعد از اجرایی شدن تحریم‌ها اقتصاد کشور به ویژه حوزه تجارت متأثر از این قضیه شد و همین موضوع در بنادر کشور نیز تأثیرگذار بوده است.  وی ادامه داد: سازمان بنادر برای کاهش اثرات  تحریم‌  ها بسته‌های حمایتی و تشویقی متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

حسن‌زاده تأکید کرد: بسته‌ حمایتی از 21 اردیبهشت ماه به فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران تعلق گرفته و بسته‌های تشویقی دیگر برای خطوط کشتیرانی و لاینری به زودی به تصویب می‌رسد.

 

معاون امور بندری در پاسخ به  باشگاه خبرنگاران جوان  درباره میزان  صادرات و واردات  از بنادر کشور گفت: میزان صادرات در چهار ماه گذشته با نوسانات ارزی افزایش 10 درصدی یافته و میزان واردات با کاهش 15 درصدی روبه‌رو بوده است.

منبع خبر: اشگاه خبرنگاران جوان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics