تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بانک سپه هم وارد عرصه استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها شد

یک مقام آگاه در بانک سپه گفت: این بانک با درک شرایط موجود و الزامات آن، ضمن راه‌اندازی هلدینگ فناوری اطلاعات امید به دنبال ایجاد تحولی عظیم و بنیادین در حوزه فناوری‌های نوین بانکی است.

 

وی افزود: مجموع عوامل و شرایط موجود در فضای کسب و کار کشور و همچنین برخورداری از جوانان متخصص و مهم‌تر از آن تجارب گذشته بانک سپه در حوزه فناوری اطلاعات باعث شد که برنامه‌ای مدون برای حضور قدرتمند و منحصربفرد در این حوزه با هدف نوآوری و کارآفرینی شکل گیرد. در همین راستا این بانک به زودی با تجهیز همه امکانات و توانمندی‌های خود، تحولی بزرگ و بنیادین در حوزه فناوری‌های نوین بانکی رقم خواهد زد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

گفتنی است، شرکت رایانه خدمات امید متعلق به بانک سپه که تا پیش از این عمدتاً در حوزه‌های تولید نرم‌افزارهای بانکداری، دستگاه‌های خودپرداز و پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شعب فعالیت داشت، در مسیر سیاست گذاری و رویکرد جدید مدیریتی در بانک سپه تلاش خواهد کرد از طریق سازماندهی شرکت‌های تخصصی و مستقل و یکپارچه از جمله در حوزه توسعه نظام پرداخت الکترونیک و راه‌اندازی مرکز نوآوری فناوری‌های مالی، قلمرو کارآفرینی‌های نوین در نظام بانکی را شتاب ویژه بخشد.

 

این گزارش می‌افزاید: از جمله اهدافی که بانک سپه در این راستا دنبال می‌کند، تبدیل هلدینگ فناوری اطلاعات امید بانک سپه به مرکز ثقل عمده و محوری در حوزه استارت‌آپ‌ها و فین تک‌ها است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics