تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عقد تفاهم‌نامه با ۱۶ برند ملی در راستای اجرای طرح مشاغل خانگی

معاون پژوهش، توانمندسازی و اشتغال سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی از عقد تفاهم نامه با ۱۶ برند ملی در راستای اجرای طرح مشاغل خانگی خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، سیروس دشتی‌برنجه در نشست ویدئو کنفرانس با اشاره به اجرای طرح مشاغل خانگی در کشور گفت: برای اجرای این طرح در ابتدا ۲۷۰ فرصت و اولویت شغلی شناسایی شد که از این تعداد ۱۴۰ اولویت برای ثبت نام متقاضیان انتخاب و از این تعداد ۶۹ مورد برای ثبت نام در اولویت قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان نیز در سامانه انجام شده است، افزود: طی مدت ثبت نام ۴۵ هزار نفر اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۷ هزار و ۱۲۴ نفر در استان ها نهایی شد.


به گفته وی بیشترین ثبت نامی ها مربوط به استان خراسان رضوی با ۹۷۷۶ نفر و کمترین ثبت نامی نیز مربوط به خراسان جنوبی با تعداد ۸۷۵ نفر بوده است. وی ادامه داد: از میان ثبت نام کنندگان ۷۵ درصد خانم و ۲۵ درصد آقا بوده اند.


دشتی‌برنجه اظهار کرد: علاوه بر آن بعد از پایان ثبت نام ۳۷ هزار نفر از افراد ثبت نام شده مورد پایش قرار گرفته اند. وی تصریح کرد: در فاز دوم شروع به شناسایی برند ملی و پشتیبان های استانی کرده‌ایم که تاکنون با ۳۰ برند ملی وارد مذاکره شده‌ایم که با ۱۶ برند ملی تفاهم نامه امضاء کرده‌ایم.


وی تاکید کرد: همچنین ۲۵۶ پشتیبان در استان‌ها شناسایی شده‌اند که استان کردستان دارای بیشترین پشتیبان بوده است. وبه گفته دشتی برنجه بیشترین متقاضیان ثبت نام شده در حوزه صنایع دستی بوده است.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

حسین سامان مدیر حوزه اشتغال جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی نیز گفت: در خراسان شمالی برای اجرای طرح مشاغل خانگی ۳۰ شغل به عنوان شغل مزیت دار در این استان شناسایی شد.


وی تعداد ثبت نام شدگان متقاضی مشاغل خانگی در این استان را ۲۵۰۳ نفر اعلام کرد و افزود: بیشترین افراد ثبت نام شده در این استان مربوط به شهرستان بجنورد بوده است.


سامان ادامه داد: پوشاک، گلیم، نوغان داری، نساجی سنتی، گیاهان دارویی، مترجمی زبان، انیمیشن، کلاه کرکی، ویراستاری از جمله مشاغلی بوده اند که متقاضیان برای فعالیت در این حوزه‌ها ثبت نام کرده‌اند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سیدمصطفی قاسمی بنادکوکی |   1399/04/25 17:09:47   |
0     0
پوشاک، گلیم، نوغان داری، نساجی سنتی، گیاهان دارویی، انیمیشن، کلاه کرکی، ویراستاری از جمله مشاغلی هستند که افراد میتوانند در انها سریع پیشرفت کنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics