تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

"بیمیتو" بستری برای خرید آنلاین بیمه در عصر تکنولوژی

نصر: "بیمیتو" سامانه آنلاین مقایسه، کسب آگاهی در مورد بیمه ها، مدیریت و سفارش بیمه از شرکت های مختلف است و تلاش دارد تجربه‌ی جدیدی از صنعت بیمه را به کاربران نشان دهد که هدف دارد ضعف‌های خرید سنتی بیمه رفع کند.

به گزارش سرویس فناوری نصر، خرید بیمه از دغدغه های اصلی مردم است و چیزی که در واقعیت اتفاق می افتد این است که افراد به راحتی نمی توانند بیمه مورد نیاز خود را تشخیص داده و انتخاب درستی انجام دهند زیرا خریداری بیمه باید با آگاهی کامل انجام  شود.

عصر تکنولوژی راه حلی بروز برای حل این مسئله را با تولد استارت آپی جدید با نام "بیمیتو" حل کرده است.

بیمیتو در مقایسه با روش سنتی بیمه بستری را برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه فراهم کرده است و در این روش تمامی مشکلات و ضعف‌های خرید سنتی بیمه رفع و اصلاح شده است این در حالی است که در روش سنتی بیمه اصولاً متقاضی بیمه با پرس‌وجو از اطرافیان یا با توجه به بیمه‌نامه قبلی خود به نزدیک‌ترین نمایندگی بیمه مراجعه می‌کرد و بدون دریافت اطلاعات کامل و درنتیجه بدون آگاهی اقدام به خرید بیمه‌نامه می‌کرد.

مشکل اصلی در روش اول این بود که بیمه‌گزار در بسیاری از موارد به دلیل نداشتن اطلاعات درست، در صورت بروز حادثه با مشکلات متعددی مواجه می‌شد. این مشکلات می‌توانند در مراحل صدور بیمه‌نامه، دریافت خسارت، رسیدگی به شکایات، کارشناسی حین تصادف و غیره بروز کنند.

حامد ولیپور مدیر عامل و ایده پرداز استارت آپ "بیمیتو" در مصاحبه با خبرنگار نصر گفت: تفکر اولیه استارت آپ بیمیتو از مرکزیت تهران در اردیبهشت سال 95 پایه گذاری شد و تا ماه مهر تفکرات در خصوص نحوه شروع ، همکاری ها و سایر بخش های پروژه برنامه ریزی شد ودر حال حاظر 17 شرکت بیمه طرف قرارداد ما هستند.

وی ادامه داد: این استارت آپ متعلق به هیچ یک از شرکت‌های بیمه نیست و ساختار بیمیتو به گونه‌ای طراحی شده است به طور مستقل فعالیت نماید و خدمات را در بی‌طرفی کامل در اختیار مشتری قرار می دهد.

وی اظهار داشت: بیمیتو در واقع بستری برای فروش اینترنتی تمامی شرکت‌های بیمه است و درواقع ویترینی است که قیمت و کیفیت خدمات شرکت‌های بیمه را برای متقاضیان خرید بیمه به نمایش می‌گذارد تا بتوانند با مقایسه، خرید آگاهانه‌ای داشته باشند.

ولیپور بیان کرد: در ابتدای کار بیمه شخص ثالث که جز پرکاربردترین بیمه ها است مد نظر قرار گرفت و بیمه اتوموبیل، آتش سوزی و چندین محصول دیگر از پلن های بعدی این استارت آپ به حساب می آید.

وی با بیان اینکه کار برنامه نویسی این پروژه در تبریز و تهران در حال تکمیل است گفت: پیشروی فعلی پروژه در شهرهای تهران و تبریز است اما هدف بیمیتو در یک سال آینده پیاده سازی بیمه آنلاین در گستره جغرافیایی کشور و مراکز استان ها می باشد.

بیمیتو جهت ارائه‌ی خدمات بیمه ای با نمایندگان و کارگزاران رسمی و دارای تائیدیه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می کند و در نهایت تمامی فرآیند ها توسط عاملان رسمی و حرفه ای کنترل می‌شوند.

وی در خصوص نحوه استفاده از این سامانه گفت: با "بیمیتو" شما می‌توانید تمامی بیمه‌های خود را به صورت شفاف در یک حساب کاربری درنرم افزار یا وب‌سایت تحت کنترل داشته باشید و مدیریت بیمه خود را در دست داشته باشید، همچنین مشاوره‌ی کارشناسان و تیم پشتیبانی به وسیله تلفن، چت یا ایمیل از جمله خدماتی است که بیمیتو در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و  تمام این خدمات رایگان است.

این گزارش حاکی است ، وب سایت بیمیتو اکنون جز 4هزارمین وب سایت دارای بازدید در کل کشور است و تعداد کاربران از زمان شروع دویست درصد افزایش داشته است.

خرید آنلاین بیمه از سامانه بیمیتو از دو طریق امکان‌پذیر است؛ وب‌سایت با آدرس http://bimito.com و نرم افزار بیمیتو بر روی اندرویدی(نسخه 4.1 به بالا ) وب سایت اینترنتی، و به زودی در iOS (نسخه 7.5 به بالا) در دسترس خواهد بود.

منبع خبر: نصر نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics