تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیمه اموال: مروری بر آخرین رخدادها

هر انسانی با توجه به شغل و موقعیت خود، می‌تواند دارای مال و اموال و دارایی‌های مختلفی باشد. منزل، محل کار، پول و سرمایه در گردش در صادرات و واردات، انواع وسایل نقلیه و مواردی مشابه می‌توانند جزو دارایی‌های هرکس باشند. توجه به احتمال اینکه هر لحظه دارایی ها و انواع مال در معرض خطر و نابودی و یا کاهش ارزش قرار گیرند، از دور اندیشی و مدیریت آگاهانه شخصی به حساب می آید. بیمه، اشخاصی را که متحمل لطمه، زیان یا حادثه ناخواسته ای شده اند قادر می سازد که پیامدهای این وقایع ناگوار را جبران کنند از این رو بیمه را نوعی مدیریت ریسک در نظر می گیرند.. بیمه اموال یکی از انواع بیمه بوده که اشخاص با پرداخت مبلغی دارایی ها و اموال خود را در مقابل حوادثی چون سیل، زلزله، آتش سوزی و ...) بیمه می نمایند. آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با انواع بیمه ها جهت مدیریت ریسک از ابعاد مهم سواد مالی والزامات وضروریات امروز است. در این راستا مروری بر آخرین رخدادهای خبری مرتبط با بیمه ها از جمله بیمه اموال در بخش لحظه نگر بیمه ارائه شده است. در این صفحه ، با ارائه خبرهای ویژه بیمه ای یک "گنجینه خبری" از مهمترین و کاربردی ترین اخبار بیمه ایجاد شده است. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با بیمه ها پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات بیمه ای در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1400/01/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا1399/10/30: 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/07/30: 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/06/31:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/7/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/1/31: 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" آشنائی با انواع بیمه " در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکارخود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/1/31: 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

iraj razaghian |   1398/04/13 18:35:24   |
0     0
باسلام
بسیار مفید بود.
ممنون
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده تشکری بافقی |   1398/05/08 18:22:46   |
0     0
 بیمه اموال، اموال منقول مانند وسایل حمل و نقل، مال التجاره،اثاث خانه و اموال غیر منقول، مانند ساختمان‏ها و تأسیسات در مقابل خطرها بیمه می‏شوند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1398/05/09 12:33:31   |
0     0
بیمه اموال، (به انگلیسی: Property insurance) در این بیمه موضوع تعهد بیمه‌گر، جبران خسارت وارده (مانند آتش‌سوزی، زمین‌لرزه، سیل، تروریسم و…) به دارایی‌های مورد بیمه مانند اموال، خانه، دارایی‌ها، حیوانات یا محصولات کشاورزی می‌باشد.
مهم‌ترین ویژگی این بیمه سرشت غرامتی آن می‌باشد، که بیمه نباید منشأ پیدایش سود برای بیمه‌گذار گردد و بیمه‌گر فقط متعهد جبران خسارت وارده و پرداخت زیان مالی ناشی از حادثه به بیمه‌گذار می‌باشد. بیمه‌گذار زیان دیده نمی‌تواند خسارتی بیش از حد واقعی دریافت نموده و به لحاظ مالی وضعیتی بهتر از زمان قبل از بروز حادثه را کسب نماید. از مهم‌ترین رشته‌های بیمه اموال باید از بیمه آتش‌سوزی، اتومبیل، باربری و بیمه محصولات کشاورزی را نام برد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
وحیده اثنی عشریه |   1398/05/09 19:18:33   |
1     0
هر انسانی با توجه به شغل و موقعیت خود می تواند دارای مال و اموال و دارایی های مختلفی باشد . منزل محل کار پول و سرمایه در گردش در صادرات و واردات انواع وسیله نقلیه و مواردی مشابه می توانندجز دارایی های هر کس باشد .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدیه قانع |   1398/05/10 18:07:46   |
0     0
بیمه اموال یکی از کنترل های داخلی در زمینه حسابرسی به شمار می‌رود در صورت اجرای کنترل های داخلی در یک شرکت شاهد دستیابی به اهداف و مقاصد سهامداران و مالکان خواهیم بود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمدرضا عابدی |   1398/05/10 21:34:53   |
0     0
بیمه، اشخاصی را که متحمل لطمه، زیان یا حادثه ناخواسته ای شده اند قادر می سازد که پیامدهای این وقایع ناگوار را جبران کنند از این رو بیمه را نوعی مدیریت ریسک در نظر می گیرند. بیمه اموال یکی از انواع بیمه بوده که اشخاص با پرداخت مبلغی دارایی ها و اموال خود را در مقابل حوادثی چون سیل، زلزله، آتش سوزی و ...) بیمه می نمایند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علی شیر محمدی |   1398/05/10 21:35:53   |
0     0
آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با انواع بیمه ها جهت مدیریت ریسک از ضروریات امروز است. در این راستا مروری بر آخرین رخدادهای خبری مرتبط با بیمه ها از جمله بیمه اموال در بخش لحظه نگر بیمه ارائه شده است. بیمه، اشخاصی را که متحمل لطمه، زیان یا حادثه ناخواسته ای شده اند قادر می سازد که پیامدهای این وقایع ناگوار را جبران کنند از این رو بیمه را نوعی مدیریت ریسک در نظر می گیرند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
عبدالحسین عابدنیا |   1398/05/11 18:36:29   |
0     0
باسلام
باتوجه به بالابودن نرخ ریسک درکشور ما بیمه یکی از مفیدترین
وباصرفه ترین راههای مدیریت ریسک میباشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمیرا دهقان |   1398/05/13 21:16:07   |
0     0
انواع بیمه های اموال :
بیمه‌های آتش‌سوزی
بیمه باربری
بیمه حمل و نقل دریایی
بیمه حمل و نقل زمینی
بیمه‌های اتومبیل
بیمه کشتی
بیمه هواپیما
بیمه مهندسی
بیمه پول
بیمه نفت و انرژی
بیمه‌های مسئولیت
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعید میرجلیلی |   1398/05/16 07:51:11   |
0     0
مهم‌ترین ویژگی این بیمه سرشت غرامتی آن می‌باشد، که بیمه نباید منشأ پیدایش سود برای بیمه‌گذار گردد و بیمه‌گر فقط متعهد جبران خسارت وارده و پرداخت زیان مالی ناشی از حادثه به بیمه‌گذار می‌باشد. بیمه‌گذار زیان دیده نمی‌تواند خسارتی بیش از حد واقعی دریافت نموده و به لحاظ مالی وضعیتی بهتر از زمان قبل از بروز حادثه را کسب نماید. از مهم‌ترین رشته‌های بیمه اموال باید از بیمه آتش‌سوزی، اتومبیل، باربری و بیمه محصولات کشاورزی را نام برد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فائزه جهانشاهی افشار |   1398/05/17 14:45:37   |
0     0
هر انسانی با توجه به شغل و موقعیت خود، می‌تواند دارای مال و اموال و دارایی‌های مختلفی باشد. منزل، محل کار، پول و سرمایه در گردش در صادرات و واردات، انواع وسایل نقلیه و مواردی مشابه می‌توانند جزو دارایی‌های هرکس باشند. با توجه به اینکه خطرات مختلفی ممکن است دارایی‌ها و اموال هرکس را تهدید کند، بیمه اموال یکی از ضروریات زندگی هرکس محسوب می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/17 17:08:21   |
0     0
روشی دیگر برای خرید بیمه آتش‌سوزی خرید آنلاین است. با این روش می‌توان شرکت‌های بیمه مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد و بهترین آن را انتخاب کرد.می‌توان نرخ بیمه آتش‌سوزی موردنظر را استعلام گرفت و نسبت به خرید آن اقدام کرد مانند :
https://bimito.com/
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمانه سلطانی |   1398/05/21 21:15:15   |
0     0
یمه های آتش سوزی بیمه هایی هستند که می توانند مواردی شامل: آتش سوزی ، صاعقه ، انفجار، زلزله، سیل، رانش و فروکش زمین، ترکیدگی لوله های آب، سقوط هواپیما، ضایعات ناشی از ریزش برف و باران و امثالهم را تحت پوشش خود قرار دهند.
1-بیمه گذار در این بیمه نامه کیست ؟ بیمه گذار کسی است که نسبت به مال منفعت مستقیم داشته باشد یعنی یا مال طبق قرارداد اجاره در اختیار وی باشد یا سند مالکیت داشته باشد در غیر این صورت بیمه نامه ابتدا به ساکن اعتبار ندارد لذا وقتی فردی برای تهیه این بیمه نامه به دفتر شما مراجعه می کند اولین سوال باید این باشد که نسبت به مال چه نسبتی دارد ؟
2- نشانی مورد بیمه : نشانی مورد بیمه از مهم ترین آیتم های فرم پیشنهاد است و باید دقت ویژه به آن داشت. نشانی باید حتما با کد پستی آن واحد مسکونی، تجاری یا صنعتی همراه باشد یا شماره کنتور برق قید شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرااسلامی |   1398/05/24 19:56:02   |
0     0
هر انسانی با توجه به شغل و موقعیت خود، می‌تواند دارای مال و اموال و دارایی‌های مختلفی باشد. منزل، محل کار، پول و سرمایه در گردش در صادرات و واردات، انواع وسایل نقلیه و مواردی مشابه می‌توانند جزو دارایی‌های هرکس باشند. با توجه به اینکه خطرات مختلفی ممکن است دارایی‌ها و اموال هرکس را تهدید کند، بیمه اموال یکی از ضروریات زندگی هرکس محسوب می‌شود. در اینجا قصد داریم بیمه اموال را به‌طور کامل معرفی کنیم و به معرفی هریک از زیرشاخه‌های آن بپردازیم
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مرتضی باغستانی |   1398/05/27 12:32:24   |
0     0
بیمه‌های آتش‌سوزی

بیمه‌های آتش‌سوزی به سه نوع: مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی تقسیم می‌شوند. بیمه گر در مقابل دریافت وجهی که حق بیمه نامیده می‌شود، متعهد می‌گردد که زیان‌های مالی بیمه‌گذار را برای اموال بخصوصی که مشخص گردیده و اموال بیمه شده نامیده می‌شود، در مدت معین، بر اثر خطر آتش‌سوزی یا خطرهای دیگر که بیمه شده‌اند، جبران کند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics