تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دستورالعمل ها، تخفیف ها و بخشودگی جرایم بیمه ای: مروری بر آخرین رخدادها

دستورالعمل ها، تخفیف ها و بخشودگی جرایم بیمه ای به طور معمول از طریق رسانه های مختلف در اختیار افراد جامعه قرار می گیرد. صاحبنظران رسانه‌ها بر این نکته اذغان دارند که رسانه‌ها می‌توانند نقشی پر اهمیت در آگاهی بخشیدن به اشخاص ایفا کنند. اطلاع به موقع از بخشنامه ها و دستورالعمل های بیمه ای باعث انعطاف پذیری، واکنش مناسب و به موقع اشخاص در مقابل تغییرات قانونی جدید گردد. بیمه، اشخاصی را که متحمل لطمه، زیان یا حادثه ناخواسته ای شده اند قادر می سازد که پیامدهای این وقایع ناگوار را جبران کنند از این رو بیمه را نوعی مدیریت ریسک در نظر می گیرند. آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با انواع بیمه ها و قوانین و بخشنامه های جدید جهت مدیریت ریسک و بیمه از ابعاد مهم سواد مالی والزامات وضروریات امروز است. در این صفحه ، با ارائه خبرهای ویژه بیمه ای یک "گنجینه خبری" از مهمترین و کاربردی ترین اخبار بیمه ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات بیمه ای در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/08/25: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/02/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" آشنائی با انواع بیمه " در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکارخود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

iraj razaghian |   1398/04/13 18:37:39   |
0     0
با سلام وخسته نباشید
بایدعرض کنم که در مورد بخشودگی ها و تبصره خیلی مطالب کوتاه
بود اما اگر بیشتر در مورد این مطالب نوشته میشد بهتر بود.
ممنون
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1398/05/09 21:25:37   |
0     0
تمام کارگاه های تولیدی، صنعتی، معدنی، پیمانکاری اعم از اشخاص حقیقی، حقوقی، دولبرخی کارفرمایان با مشکلاتی مواجه می شوند مثل نوسانات ارزی، تحریم، رکود، سیل و زلزله که کارفرمایان نمی توانند در مهلت مقرر قانونی حق بیمه را پرداخت کنند بنابراین سازمان تامین اجتماعی برای حمایت از کارفرمایان خوش حساب گذشته این بخشنامه را صادر کرد تا بتوانند از تسهیلات بخشودگی استفاده کنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدیه قانع |   1398/05/10 18:18:12   |
0     0
پیشنهاد می‌گردد که شرکت بیمه مرکزی سایتی را طراحی کنند و اخبار اطلاعیه ها و دستورالعملهای به روز شده خود را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد مشابه سایتی که سازمان بورس اوراق بهادار جهت ارایه آخرین اخبار و اطلاعیه های شرکت به نام کودال دارد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علی شیر محمدی |   1398/05/10 21:40:01   |
0     0
دستورالعمل ها، تخفیف ها و بخشودگی جرایم بیمه ای به طور معمول از طریق رسانه های مختلف در اختیار افراد جامعه قرار می گیرد. صاحب¬نظران رسانه‌ها بر این نکته اذغان دارند که رسانه‌ها می‌توانند نقشی پر اهمیت در آگاهی بخشیدن به اشخاص ایفا کنند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
محمدرضا عابدی |   1398/05/10 21:41:10   |
0     0
صاحب¬نظران رسانه‌ها بر این نکته اذغان دارند که رسانه‌ها می‌توانند نقشی پر اهمیت در آگاهی بخشیدن به اشخاص ایفا کنند. آگاهی از بخشنامه ها و دستورالعمل های بیمه ای باعث انعطاف پذیری، واکنش مناسب و به موقع اشخاص در مقابل تغییرات قانونی جدید گردد. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با بیمه ها پرداخته می شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعید میرجلیلی |   1398/05/16 13:00:52   |
0     0
به منظور مبارزه با پولشویی و جلوگیری از تأمین مالی تروریسم و همچنین فراهم آوردن تمهیدات لازم برای اجرای بند الف از ماده ۷ قانون مبارزه با پولشویی (مصوب دوم بهمن ماه ۱۳۸۶مجلس شورای اسلامی) و فصل دوم آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی موضوع تصویب نامه شماره ۱۸۱۴۳۴/ت ۴۳۱۸۲ک مورخ ۱۴/۹/۱۳۸۸وزیران عضو کارگروه تصویب آیین نامه­های مربوط به قانون مبارزه با پولشویی، «دستورالعمل شناسایی متقاضیان خدمات بیمه­ ای » توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی تدوین و ابلاغ گردیده است .
این دستورالعمل در یازده ماده و پنج تبصره در دوازدهمین جلسه شورای عالی مبارزه با پولشوئی مورخ ۱۲/۱۰/۱۳۹۰ به تصویب رسید و از تاریخ ابلاغ، لازم الاجراست.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاپزه جهانشاهی افشار |   1398/05/17 14:58:00   |
0     0
سازمان تامین اجتماعی همه ساله به منظور تشویق کارفرمایان برای پرداخت تعهدات و هم چنین کاهش میزان بدهی های انباشته، تسهیلاتی در قالب بخشودگی جرایم، ارائه می کند. در ۲۶ خرداد ۹۸، بخشنامه جدید معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، به منظور مساعدت با کارفرمایان خوش حساب مدیون، منتشر شد تا راه برون رفت از مشکلات کارفرمایانی که به سازمان بدهی دارند، ایجاد شده و منابع مالی این سازمان نیز افزایش یابد.

این مساعدت، با عنایت مصوبه هیات وزیرات مورخ ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۸ بوده و در راستای قانون حداکثرسازی از تون تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور در عصر اقتصاد مقاومتی.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضا فلاح تفتی |   1398/05/18 16:43:57   |
0     0
در بحث دستور العمل ها و تخفیف ها صنعت بیمه برای اینکه بتواند چتر آرامش و امنیت را به دست بگیرد باید سطح توانگری شرکت های بیمه افزایش یابد در صنعت بیمه ظرفیت هایی وجود دارد که اگر به آنها توجه و فعال شود بخش عظیمی از اهداف برنامه ششم توسعه تحقق می یابد . در صنعت بیمه در کنار رشد حق بیمه تولیدی قابل قبول و رضایت بخش است به همین دلیل باید در کنار این رشد باید به بحث مهم وصولی هم توجه کافی داشته باشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمانه سلطانی |   1398/05/21 21:42:58   |
0     0
معمولاً چهار اتفاق مالی بد توی زندگی هر کسی ممکنه بیوفته:

🔹 1. مرگ، که نمیشه پیش بینیش کرد...
🔸 2. ازکارافتادگی، که با یه زمین خوردن ساده هم ممکنه...
🔹 3. رکود اقتصادی، که تو کشور ما ید طولانی داره...
🔸 4. نداشتن پس انداز کافی، برای آینده خودمون و خانوادمون...

📝 بیمه های زندگی و سرمایه گذاری، تنها راه حل همه این موارده:👇

🎯 چون وظیفه اش اینه که پوششهای بیمه ای، پس انداز و امکاناتی به ما میده و در صورت بروز هر کدوم از این حوادث پیش بینی نشده، فوراً ما رو به نقطه ای که برنامه ریزی کرده بودیم، هدایت میکنه.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics