تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری بر حمایت از مشاغل خانگی زنان تاکید کرد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری بر حمایت از مشاغل خانگی زنان تاکید کرد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا معاون رئیس‌جمهور  در مورد سهم مشاغل خانگی در آمار اشتغال زنان گفت: در این باره وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی ،طرحی را انجام می‌دهد و حمایت از این مشاغل در ابعاد مختلف مورد توجه است. طرح توجه به این بنگاه‌ها را ما هم در دست بررسی داریم که به زودی این طرح را ارائه خواهیم داد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

ابتکار با بیان اینکه مشاغل خانگی بسیار مورد توجه زنان است اظهار کرد:این مشاغل شامل خدمات گردشگری و درمانی و پخت و پز و صنایع دستی است به نظر می‌رسد آمار این موارد قابل توجه است. معصومه ابتکار در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به سهم زنان در پست‌های مدیریتی و گزارش این معاونت در این باره گفت: از اول قرار بود 30 درصد این پست‌ها در اختیار خانم‌های شایسته قرار گیرد. امروز بخش اول کارنامه خود در این باره را در دولت ارائه دادم.

 

وی افزود: بر این اساس در یکسال گذشته 174 مدیر زن در سطح پایه و میانی در استان‌ها منصوب شدند که هنوز تا 30 درصد فاصله داریم، اما این آمار نشان می‌دهد تحرک خوبی را در سطح استان‌ها داشتیم. البته مدیران عالی در حوزه استان‌ها خیلی کم داریم.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics