تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مسئولیت مدنی و نظام قضایی در حوزه کسب و کار مالی و حسابداری: مروری بر آخرین رخدادها

امروزه تلاش برای بهبود محیط کسب و کار، از جمله مهم ترین دغدغه های اقتصادهای در حال گذر جهت حصول سریع تر به توسعه اقتصادی و رقابت است. برجسته‌ترین تأثیر عملکرد قوه قضاییه، به حمایت از حقوق مالکیت و تضمین اجرای قراردادها و به‌طورکلی، تحقق حاکمیت قانون بازمی‌گردد. دادگاه‌ها و به‌طور کلی قوه قضاییه، تأثیری چشمگیر در سالم سازی محیط کسب و کار ایفا کرده و در صورت ناکارائی در سیستم قضائی، هزینه مبادلات افزایش یافته و از این طریق در محیط کسب و کار اختلال جدی ایجاد می گردد. در این بخش به اخبار ویژه مسئولیت مدنی و نظام قضایی در حوزه کسب و کار مالی و حسابداری پرداخته می شود. حسابداران و علاقه مندان با رصد کردن روزانه این صفحه، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و می توانند در ارائه خدمات خود از آنها بهره گیرند. در این خبر ویژه با ارائه اخبار مرتبط با نظام قضایی در حوزه کسب و کار مالی و حسابداری، به مروری بر تازه های نظام قضایی در حوزه کسب و کار مالی و حسابداری منتشر شده در رسانه های معتبر کشور پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه این صفحه، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و با استفاده از فرصتهای بهینه در بازار و همچنین مدیریت تهدیدها و ریسک های احتمالی در این زمینه در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت عناوین مهم تا امروز، کلیه رویدادهای خبری مرتبط تا تاریخ روز ارائه شده و بخش های دیگر خبر، بیانگر مروری بر مهم ترین ها در ماههای قبل می باشد.

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/02/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/11/30: 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

مروری عناوین مهم خبری تا 1397/10/30: 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/9/30: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/8/30: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/7/30:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/02/31: 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics