تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خودرو:فرصت بهینه و راهنمای خرید، سرمایه گذاری و رکود و رونق بازار خودور

خودرو امروزه جزو اساسی‌ترین نیازهای اشخاص برای تامین آرامش و رفاه بیشتراست. صنعت خودرو به‌واسطه وجود ارتباط قوی پسین و پیشین با سایر بخش‌های اقتصاد به عنوان محرک بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی عمل می‌کند؛ به گونه‌ای که رکود و رونق شدید در این بخش، آثار بسیار زیادی بر دیگر بخش‌های اقتصاد به جای می‌گذارد. خوردرو علاوه بر اینکه به دلیل ایفای نقش رفاه، وسیله کار و‌... مورد تقاضاست، همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین دارایی‌های سرمایه‌ای مورد توجه سرمایه‌گذاران، بوده است. فعالان اقتصادی تمایل دارند تا در مورد وضعیت آتی قیمت خودرو و سایر مسائل مربوط به خودرو اطلاعات کسب کنند اما این امر بدون توجه به رفتار گذشته بازار خودرو و تحلیل روند گذشته آن مقدور نخواهد بود. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با رکود و رونق بازار خودرو پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات مالی مرتبط با بازار خودرو در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفیکیک هر ماه ارائه شده است.

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا امروز: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/7/30: 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics