تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تخلفات و حوادث انتظامی و قضایی در بازار خودرو

تجارت و معاملات خودرو با توجه به بزرگی این صنعت و گستردگی بازار آن در جهان همواره با حوادث و تخلفاتی همراه شده است. گاهی عدم توجه به قوانین و مقررات و یا نا آگاهی از آنها باعث می شود تا افراد سود جو به طمع کسب سود بیشتر دست به تخلفات و یا کلاهبرداریی هایی بزنند. خودرو یک دارایی سرمایه ای است و قیمت نسبتا بالایی در سبد خانوار را به خود اختصاص می دهد عدم توجه یا نا آگاهی از شرایط معاملات اصولی و قانونی و نبود دانش و سواد مالی مربوط می تواند بارهزینه ای زیادی برای اشخاص ایجاد می نماید. اما چرا داشتن سواد مالی در این زمینه مهم است؟ سواد مالی هرکس، بسته به وضعیت، مسئولیت و اهدافش در زندگی متفاوت است. روشی که افراد در به دست آوردن پول به کار می گیرند یا نوع مدیریتی که در خرج کردن آن پیش می گیرند به همان سواد مالی بستگی دارد. داشتن سواد مالی هم برای فرد و هم برای اقتصاد حائز اهمیت است. روش مقابله هر کس با بحران های مالی و مشکلات اقتصادی و تخلفات قضایی و.. با دیگری متفاوت است و به اطلاعات مالی او بستگی دارددر این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با تخلفات بازار خودرو پرداخته شده و یک "گنجینه خبر" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات مالی مرتبط با بازار خودرو در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/01/31:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/7/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا1398/4/31: 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/1/31: 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/11/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/6/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سمانه سلطانی |   1398/05/07 20:09:12   |
0     0
در رابطه با قیمت خودرو و کیفیت آن در ایران هیچ حرفی نمی توان زد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فرزانه توحیدفر |   1398/05/08 22:55:57   |
0     0
در صورت افت قیمت اتومبیل ناشی از حوادث و تصادفات می بایست علیه در بدو امر با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری اقدام و سپس مبادرت به تعمیر اتومبیل نمود .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده تشکری بافقی |   1398/05/11 07:27:44   |
0     0
پس از تحولات صنعتی، پیشرفت تکنولوژی و استفاده روزافزون از ماشین آلات، نیاز به اتومبیل و به طور کلی وسایل حمل و نقل در سطح جامعه بیش از پیش نمایان شده و به تبع آن، روابط اشخاص درخصوص انتقال و استفاده از این وسایل، مثل خرید، فروش، اجاره و... دچار تحول گردیده است. لذا این امکان وجود دارد که در روابط افراد در این خصوص، اختلافاتی ایجاد شود که یک یا دو طرف معامله را وادار به طرح اقامه دعوی علیه دیگری یا استمداد از قانون در حل اختلاف خود نماید.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1398/05/12 15:30:55   |
0     0
بازار خودرو یکی از آشفته‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد. عدم تحویل خودروهای پیش‌فروش شده و افزایش بی‌محابای قیمت‌ها، صدای مشتریان این بازار را درآورده است. تخلفات شرکت‌های واردکننده خودرو، وضعیت موجود را پیچیده‌تر کرده است. سوی دیگر ماجرا، خودروسازان داخلی قرار دارند که بخشی از آشفتگی بازار به آنها برمی‌گردد و با وجود تخلفاتشان تاکنون از رسیدگی قضایی مصون مانده‌اند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعید میرجلیلی |   1398/05/17 10:50:14   |
0     0
برخی از کارشناسان و نمایندگان مجلس معتقدند برخورد قوه قضاییه با اخلالگران اقتصادی تنها راه ساماندهی بازار خودرو است.
در بازار خودرو سوداگران با جوسازی و ارائه قیمت‌های غیرواقعی در فضاهای مجازی حجم تقاضا را افزایش می‌دهند و زمینه گران شدن کالاها را فراهم می‌کنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/18 20:39:59   |
0     0
در این میان برخی از کارشناسان معتقدند برخورد قوه قضاییه با اخلالگران اقتصادی تنها راهکار ساماندهی بازار خودرو است ضمن اینکه سوداگران با جوسازی و ارائه قیمت‌های غیرواقعی در فضای مجازی حجم تقاضا را افزایش می‌دهند و زمینه گران شدن کالاها را فراهم می‌کنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فایزه جهانشاهی افشار |   1398/05/19 07:47:59   |
0     0
در این رابطه وزیر و خودروسازان را خواستیم و جلسه نهایی برگزار خواهیم کرد. در رابطه با قطعات داخلی هم جلساتی در این رابطه با این اشخاص خواهیم داشت.
سراج یادآور شد: در رابطه با خودرو بررسی‌هایی کردیم و قیمت تمام شده را مشخص کرده و در این رابطه اقداماتی انجام دادیم. حتما باید قیمت‌گذاری زیر نظر شورای رقابت باشد و اصرار ما بر این موضوع ادامه دارد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics