تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برنامه دولت برای ایجاد شغل و سامانه اشتغال: مروری بر آخرین رخدادها

سواد مالی در یک کلام توانایی مدیریت اقتصادی درآمد و هزینه است؛ یعنی اینکه بتوان به شکل مناسبی کسب درآمد کرد؛ درست هزینه کرد؛ سرمایه‌گذاری متناسب با درآمد داشت و به تعبیری هم در حال زندگی کرد و هم برای آینده برنامه ­ریزی مناسب داشت. همچنین سواد مالی پبش نیاز افراد جویای کار برای برای ورود به کسب و کارهای پایدار است. در دهه اخیر مسئله ی اشتغال برای جوانان، خانواده ها و در نهایت برای دولت ها به یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده و بر نحوه ی زندگی آن ها تاثیر قابل ملاحظه داشته است. یکی از معضلات بزرگ اجتماعی در جامعه ما که بیکاری بوده که همه اذهان را متوجه اشتغالزایی کرده است. اینکه ایجاد اشتغال به عهده ی دولت است و یا بخش خصوصی؟ سوال بسیار مهمی است و تصور حاکم در میان مردم جامعه این است که این موضوع از وظایف دولت است، ولی در واقع اینطور به نظر می رسد که اگرچه دولت ها موظف به توسعه ی زیرساخت ها و بسترسازی مناسب و باثبات در اقتصاد و دنیای کسب و کار هستند، وظیفه ی اصلی را باید به عهده ی بخش خصوصی دانست. بهرحال به روز رسانی اطلاعات و نیاز سنجی بازارها منجر به موفقیت های روزافزون افراد در محیط کسب و کار می شود. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با برنامه دولت برای ایجاد شغل و سامانه اشتغال پرداخته شده و یک گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است.. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با کسب و کار و صنعت قرار گرفته و با افزایش دانش و آگاهی خود در جهت زندگی بهتر گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار" را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1400/02/31:

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1400/01/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/06/31: 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/05/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/10/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/4/31: 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/2/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/1/31: 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/11/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/6/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/5/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/4/31:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/1/31: 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعید میرجلیلی |   1398/05/08 14:24:12   |
0     0
در شرایطی که بروکراسی‌های اداری زاید و طولانی شدن زمان صدور مجوز، کارآفرینان را دلسرد کرده و در اجرای ایده‌ها ناکام گذاشته، ایجاد شغل و راه‌اندازی کسب و کار به دغدغه بزرگی برای جوانان و جویندگان کار تبدیل شده است و آنهایی که امکان و سرمایه راه‌اندازی یک کسب و کار را دارند، با بررسی دقیق بازار به دنبال شغل‌های ارزان و کم دردسر هستند. محاسبه هزینه ایجاد شغل در هر کشور یکی از شاخصهای مهم برای تصمیم‌گیری و سیاستگذاریهای کلان اقتصادی به شمار می‌رود. در حال حاضر شناسایی کسب و کارهای ارزان به دغدغه‌ای اساسی برای کارآفرینان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تبدیل شده و مهم‌ترین چالش دولت تدبیر و امید از زمان آغاز فعالیت نیز، کاهش نرخ بیکاری، ایجاد فرصتهای شغلی پایدار و حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک و متوسط بوده است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضا فلاح تفتی |   1398/05/21 17:24:43   |
0     0
در مورد بحث اشتغال یکی از معظلات این بخش بیکاری است که متاسفانه مردم جامععه این مشکل رو از دید دولت نگاه میکنن . راه حل این مشکل که بخش زیادش رو میتوان از طریق بخش خصوصی حل کرد پس در نتیجه دولت باید با تدابیر مدیریتی توجه بیشتری به بخش خصوصی داشته باشد .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/22 17:58:58   |
0     0
در قالب برنامه «اشتغال حمایتی و خرد» نیز ۵ طرح تأمین مالی خرد گروه‌های خودیار با پیش بینی ۶ هزار فرصت شغلی، طرح ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد ۲۰ هزار شغل، طرح پیاده سازی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برای اشتغالزایی ۴۰ هزار نفر و اشتغال خرد حمایتی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی با هدف جذب ۱۰۶ نفر به بازار کار در دستور کار دولت برای سال ۹۸ قرار دارد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics