تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حقوق و مزایای مشاغل مختلف و باید ها و نبایدهای شغلی: مروری بر آخرین رخدادها

درآمد، مقدار پولی است که شما از محل کار دریافت می شود، کارمند، کارفرما و خویش فرما و... فرقی نمی کند این اصل به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای سواد مالی که از فیش حقوقی یا سود سالیانه ی کسب و کار فرد یا ... نشات گرفته است. که البته شامل کسورات (مالیات، قسط، بیمه و غیره) می باشد. باید به جزئیات فیش حقوقی اعم از کسوراتی مثل مالیات، بیمه، قسط، کسر کار و غیره توجه کرد.انواع مالیات ها و نحوه ی محاسبه ی آن را شناخت، اعم از مالیات حقوق، مالیات بر درآمد و مالیات ارزش افزوده و غیره. از هر کسوراتی که در فیش حقوقی یا صورت حساب سود و زیان شرکت می آید باید اطلاع داشت. باید در مورد مزایای کارکنان اطلاعات کسب کرد. (برای مثال بیمه ی بازنشستگی و بیمه ی درمان و نحوه ی محاسبه اضافه کار و مرخصی و غیره). نکات ذکر شده مواردی از سواد مالی که باید در فیش حقوقی یا صورت حساب درآمد به آن توجه کرد. موضوع حقوق و دستمزد از اهمیت ویژه ای در یک جامعه برخوردار است. بنابراین آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با حقوق و مزایای مشاغل مختلف و باید ها و نبایدهای شغلی از ضروریات امروز است. در این راستا مروری بر اخرین رخدادهای خبری برنامه حقوق و مزایای مشاغل مختلف و باید ها و نبایدهای شغلی در بخش لحظه نگر بازار مشاغل ارائه شده و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با کسب و کار و صنعت قرار گرفته و با افزایش دانش و آگاهی خود در جهت زندگی بهتر گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار" را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/09/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/06/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/05/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/01/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/12/29:

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/11/30:

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/10/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/6/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/3/31: 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/2/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/11/30: 

 

 

 

 

مروری عناوین مهم خبری تا 1397/10/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/2/31:

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/01/31: 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/12/29: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/11/30: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/10/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/6/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/3/31: 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/2/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/11/30: 

 

 

 

 

مروری عناوین مهم خبری تا 1397/10/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/2/31: 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعید میرجلیلی |   1398/05/08 14:30:27   |
0     0
جبران خدمات یا دستمزد، شامل انواع مستقیم پرداخت مثل حقوق پایه، پاداش و پرداخت‌های انگیزشی و همچنین شامل انواع پرداخت غیرمستقیم مثل پرداخت‌های معوق، حقوق مرخصی‌ها و تعطیلات و بیمه‌های سلامت است.
هدف نهایی مدیریت دستمزد عبارت است از نگهداری مؤثر نیروی کار مولد، توزیع عادلانه‌ی حقوق و انطباق نظام حقوق و دستمزد با قوانین محلی و دولتی با توجه به پتانسیل و توانایی شرکت‌ها.
از دید یک کارفرما، میزان دستمزد، علاوه‌براینکه در توان مالی شرکت تأثیر می‌گذارد، در انگیزه‌دادن به کارکنان نیز بسیار مؤثر است. شرکت‌ها باید برای پرداخت دستمزدها به توانایی خود در پرداخت توجه کنند و تأثیرات تصمیم‌گیری خود، در زمینه‌ی میزان دستمزد را بررسی کنند. آیا میزان دستمزد و نحوه‌ی پرداخت آن بر میزان بهره‌وری کارکنان یا بی‌انگیزه‌شدن و از دست‌دادن آنها مؤثر است؟
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/22 17:55:14   |
0     0
از انجایی که هزینه حقوق و دستمزد بخش قابل توجهی از هزینه های یک موسسه را تشکیل می دهد,ضروری است که در این سیستم پیش بینی های لازم برای حصول اطمینان از پرداخت صحیح حقوق ودستمزد به عمل آید.
از سویی دیگر سیستم حقوق و دستمزد باید قابلیت گرد آوری کسورات و مزایای لازم جهت محاسبه وبدست اوردن رقم خالص قابل پرداخت به هر یک از کارکنان را داشته باشد و تدابیر مناسبی برای جلوگیری از پرداخت به افراد واهی و انواع سوء استفاده را فراهم نماید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics