تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دولت الکترونیک: مروری بر آخرین رخدادها

ارائه خدمات الکترونیکی توسط دولت، ابزاری جهت افزایش قدرت پاسخگویی، مشارکت مردمی، شفافیت و انعطاف پذیری ساختار دولت و کاهش هزینه، تمرکز و تخلفات و فساد اداری است. هدف شهروندان از بکارگیری خدمات دولت الکترونیکی، دریافت خدمات متنوع، باکیفیت و با سرعت بیشتر براساس نیاز با هزینه کمتر می باشد. بنابر این استفاده از دولت الکترنیک منجر به کاهش هزینه ها و زمان خواهد شد. لذا بر اساس هوش و سواد مالی جهت مدیریت هزینه و مدیریت زمان، آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با دولت الکترونیک از ضروریات امروز است. در این راستا مروری بر اخرین رخدادهای خبری دولت الکترونیک در بخش لحظه نگر دیجیتال و فناوری ارائه شده است. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با دولت الکترونیک پرداخته شده و یک "گنجینه خبر" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با دولت الکترونیک قرار گرفته و با افزایش دانش خود در جهت زندگی بهتر گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار" را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید .

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1400/04/12: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/02/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/10/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

مروری عناوین مهم خبری تا 1397/10/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/6/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/1/31: 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1400/03/31: 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعید میرجلیلی |   1398/05/07 13:15:33   |
0     0
مفهوم «دولت الکترونیک» ( Electronic Government یا همان E-Government) به استفاده از دستگاه‌های ارتباطیِ الکترونیکی، رایانه‌ها و اینترنت به‌منظور ارائه‌ی خدمات عمومی به شهروندان و دیگر افراد حاضر در یک کشور یا منطقه اشاره دارد. درواقع خدماتی که دولت الکترونیک ارائه می‌دهد، اَشکال مختلفی به‌خود می‌گیرد؛ از جمله «تعاملات دیجیتالی بین شهروندان و دولت» (C2G)، «تعاملات دیجیتالی بین یک دولت با دیگر سازمان‌های دولتی» (G2G)، «تعاملات دیجیتالی بین دولت و شهروندان» (G2C)، «تعاملات دیجیتالی بین دولت و کارمندان» (G2E) و نهایتا «تعاملات دیجیتالی بین دولت و کسب‌و‌کارها» (G2B).
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سید مجتبی مطهری |   1398/05/10 13:17:21   |
0     0
این یه راهکار بسیار خوب برای دسترسی اسان مردم به دولت و اداره ها و غیره است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدسعید حسینی منش |   1398/05/11 18:56:55   |
0     0
حالا که کابل‌های مخابراتی و و آنتن‌های اینترنت در اکثر روستاهای کشور قابل دسترسی است این ‌می‌تواند خبر خوبی برای روستاییان یا صاحبان دامداری‌ها باشد که دیگر لازم نیست مسیرهای طولانی روستایی را طی کنند تا از زمان دریافت کود یا داروی دام خود کسب اطلاعات کنند. روستاییان می‌توانند از طریق اینترنت یا در صورت عدم دسترسی به آن از طریق سامانه‌های گویای تلفنی نسبت به انجام امور ضروری خود اقدام یا از زمان آن کسب اطلاعات کنند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1398/05/13 11:19:47   |
0     0
گروهی دولت الکترونیک را معادل کسب و کار الکترونیکی در یک کشور در نظر می‌گیرندکه از زیر ساختی واحد استفاده می‌شود.
دولت الکترونیک سازماندهی مجدد خدمات شهروندی به کمک فناوری اطلاعات است.
دولت الکترونیک عبارت ازکاربردفناوری اطلاعات و ارتباطات برای ارتقاء کارایی، اثر بخشی، شفافیت تبادلات و تعاملات اظلاعاتی بین دولتها و درون دولت.
دولت الکترونیک صورتی از تجارت الکترونیکی است که توسط بخش دولتی مورد استفاده قرار می‌گیردکه خدمات دهی و تبادل اطلاعات به صورت درون یا برون سازمانی اطلاق می‌گردد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدیه قانع |   1398/05/18 23:26:54   |
0     0
یکی از روشهای که دولت‌ها می‌تواند پاسخ گویی ومسولیت پذیری خود را نشان دهند ت ارایه خدمات به صورت الکترونیک است دولت‌ها نقش ناظر را دریک اقتصاد باید داشته باشند نه اینه مجری طرحها و ارایه خدمات باشند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فائزه جهانشاهی افشار |   1398/05/23 14:20:22   |
0     0
مفهوم «دولت الکترونیک» (برگردان فارسی عبارت Electronic Government یا همان E-Government) به استفاده از دستگاه‌های ارتباطیِ الکترونیکی، رایانه‌ها و اینترنت به‌منظور ارائه‌ی خدمات عمومی به شهروندان و دیگر افراد حاضر در یک کشور یا منطقه اشاره دارد. درواقع خدماتی که دولت الکترونیک ارائه می‌دهد، اَشکال مختلفی به‌خود می‌گیرد؛ از جمله «تعاملات دیجیتالی بین شهروندان و دولت» (C2G)، «تعاملات دیجیتالی بین یک دولت با دیگر سازمان‌های دولتی» (G2G)، «تعاملات دیجیتالی بین دولت و شهروندان» (G2C)، «تعاملات دیجیتالی بین دولت و کارمندان» (G2E) و نهایتا «تعاملات دیجیتالی بین دولت و کسب‌و‌کارها» (G2B). در ادامه‌ی مقاله، این مفاهیم را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics