تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرمایه گذاری در آثار فرهنگی - هنری و اقتصاد فرهنگ: مرورری بر آخرین رخدادها

برخی افراد و کلیکسیون داران اثار هنری به دنبال بازارهایی هستند تا اثار هنری را خریداری نمایند و به عبارت ساده تر در این مقوله سرمایه گذاری نمایند. اثار هنری به طور معمول با افزایش قیمت همراه می باشد و گاها توسط حراجی های اثار هنری به معرض تماشا و فروش گذاشته می شوند. همچنین تئاترو سینما ایران در سال‌های اخیر مسیر قابل‌توجهی را پشت سر گذاشته و به شکل قابل توجهی بخش خصوصی را مجاب کرد تا در این عرصه سرمایه‌گذاری کنند. لذا شناخت این حوزه از سرمایه گذاری نیز می تواند در تقویت سواد مالی موثر باشد بنابراین داشتن دانش و سواد مالی برای اهالی فرهنگ و دوست داران سرمایه گذاری در هنر و فرهنگ لازم به نظر میرسد. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با سرمایه گذاری در اثار هنری پرداخته شده و یک "گنجینه خبری" در ارتباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری در اثار هنری قرار گرفته و با افزایش دانش و آگاهی مالی خود در جهت زندگی بهتر گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است . "هوای بازار" را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/11/30: 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1399/06/31: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1398/8/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/12/29: 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

مروری عناوین مهم خبری تا 1397/10/30: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: جمعی از نویسندگان تیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سیدسعید حسینی منش |   1398/05/22 23:35:21   |
0     0
مشکل ما در اقتصاد آثار هنری این است که سرمایه گذاران توقع بازگشت سریع سرمایه دارند و با آثار هنری مثل دلار و سکه و خودرو و مسکن برخورد می‌کنند و می‌خواهند در کمترین زمان و بدون کوشش، به بیشترین سود برسند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعید میرجلیلی |   1398/05/28 07:21:53   |
0     0
حراج آثار هنری امری مهم در زمینه اعتلای فرهنگ هنری جوامع، حمایت از هنر و هنرمندان و همچنین حفظ آثار تاریخی و یا معرفی هنرمندان و آثار آنها به علاقه مندان و مجموعه داران است. برگزارکننده گان حراج آثار هنری واسطی بین هنرمندان و مجموعه داران، خریداران و علاقه مندان به آثار هنری می باشند. البته ارتباط حراج گزاران با هنرمندان به جز هنرمندان برجسته و صاحب نام مستقیم نبوده و از طریق گالری ها صورت می گیرد. در واقع این گالری ها هستند که هنرمندان را شناسایی کرده و حراجی ها با مراجعه به گالری ها آثار معرفی شده از سوی آنها را در حراج به مزایده می گذارند. حراج ها رسالتی فراتر از جنبه های اقتصادی این کار داشته و آن ایجاد بستری برای رشد و ترویج هنر، حفاظت و نگهداری از آثار هنری و همچنین وسعت بخشی به دامنه شناخت عمومی از هنر و هنرمند می باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics